תוכן שיווקי

CA Technologies מוצבה כמנהיגה בתחום כלים ארגוניים לתכנון אג'ילי

CA קיבלה את ההכרה בריבוע הקסם של גרטנר ב-2017 בזכות יכולת הביצוע ושלמות החזון שלה

29/05/2017 10:30
CA Technologies

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הוצבה על ידי גרטנר (Gartner) ב"ריבוע המנהיגים" של "ריבוע הקסם של גרטנר ל-2017 בתחום כלים ארגוניים לתכנון אג'ילי"*.

הדו"ח העריך את CA Agile Central, פלטפורמה ברמה ארגונית המיועדת ל-scaling של פרקטיקות פיתוח אג'ילי. CA Technologies ממוקמת במקום המוביל ביותר בריבוע המנהיגים מבחינת שלמות החזון.

על פי הדו"ח, "מנהיגים בשוק זה הראו שילוב של חזון רב-עוצמה בחשיבה אג'ילית מובילה או בשילוב אג'יליות עם שיתוף פעולה בין מפתחים ו-DevOps".

"למנהיגים יש Market Reach ואימוץ נרחבים, כפי שהדבר בא לביטוי בפניות של לקוחות ונתוני סקר, כמו גם הצמיחה והנוכחות בשוק. הספקים בקטגוריה זו הם הימור בטוח לאימוץ בקנה מידה גדול ואנו מצפים מהם להמשך נוכחות סולידית בשוק".

להניע את ההצלחה

"מנהיגים נוטים להיות בעלי שווקים מבוססים המספקים להם פונקציונליות מורחבת באמצעות שותפים. לכולם יש יכולת אינטגרציה חזקה. יש להם רשתות רבות עוצמה להכשרה וליישום, והם יכולים לפעול היטב באופן גלובלי".

בנוסף, לגבי הקריטריונים להערכת השלמות של החזון, הדו"ח אומר כי "הקריטריונים העיקריים שלנו הם הבנת השוק ואסטרטגיית המוצר".

"כאשר חברות ממשיכות ליישם את היתרונות של אג'יליות ברחבי הארגון, חשוב שיקחו בחשבון לא רק את הכלים שלהם, אלא גם את התהליכים והמומחיות הנדרשת כדי לעזור להם להניע את ההצלחה", אמרה אנג'לה טוצ'י, המנהלת הכללית של CA Agile Management.

"שילוב הפתרונות הטובים ביותר של CA עם כמה מהיועצים המנוסים ביותר בענף, פירושו שהלקוחות שלנו באמת מצוידים לקחת את השינויים האג'יליים שלהם לגבהים חדשים. אנו מאמינים כי הכרה זו של גרטנר נותנת תקפות לאסטרטגיית השותפות עם לקוחותינו כדי לבדל אותם מהמתחרים שלהם על ידי כך שמאפשרים להם לצמצם את זמן היציאה לשוק ולספק ערך מהיר יותר ללקוחותיהם".

עותק חינם של הדוח ניתן להשיג ב-"Gartner Magic Quadrant for Enterprise Agile Planning Tools"

*Gartner Magic Quadrant for Enterprise Agile Planning Tools, by Thomas E. Murphy, Mike West, Keith James Mann, April 27, 2017.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים.

תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים