פרטנר השלימה פרויקט החלפת תשתיות וענן במונה טורס

היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בקרוב למיליון שקלים ● הפרויקט הוא חלק מהמהלך של פרטנר להתרחב גם לתחום שירותי האינטגרציה לארגונים

לי אורון, סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר. צילום: יח"צ

פרטנר מגבירה את פעילותה בשוק הארגוני והופכת לחברת שירותי אינטגרציה לכל דבר, תוך שהיא נכנסת לתחרות ראש בראש עם החברות הוותיקות בשוק. במסגרת זו, החברה דיווחה כי השלימה באחרונה פרויקט אינטגרציה בחברת התיירות מונה טורס, שכלל החלפת תשתית IPVPN, החלפת ציוד תקשורת ויישום מרכזייה בענן בכ-30 סניפי החברה ברחבי הארץ.

בפרטנר סירבו להתייחס להיקף העסקה, אולם על פי הערכות בשוק, מדובר בפרויקט בהיקף של קרוב למיליון שקלים להקמת המערכת ולתפעולה, כחלק מהתקשרות ארוכת טווח לכמה שנים.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון היברידי מנוהל, הכולל קישור של סניפי מונה טורס לשתי רשתות פרטיות – Voice ו-Data – המבוססות על תמסורת בסיבים אופטיים ועל תשתית ה-LTE הסלולרית של פרטנר. בנוסף, הוחלף ציוד הקצה בסניפים והוטמע פתרון מגובה ושריד של מרכזייה בענן, שכוללת כ-300 שלוחות ויכולות טלפוניה.

לי אורון, סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר, ציינה שמונה טורס בחרה בפתרון של פרטנר לאחר שבחנה כמה חלופות וכי הפרויקט כלל החלפת מערכות ישנות של החברה.

אורון אמרה לאנשים ומחשבים כי "התצורה ההיברידית שבה אנחנו פועלים אפשרה לנו להבטיח לכל סניף המשכיות עסקית ללא תלות בתשתית אחת, על ידי ניתוב אוטומטי של תעבורת הנתונים (אינטרנט, קופה, טלפוניה ועוד – י"ק) במקרה של תקלה מהרשת הקווית לרשת הסלולרית שלנו".

היא הוסיפה ש-"אם לרשת גדולה יש עשרות סניפים ברחבי הארץ והיא חווה תקלה בתשתית התקשורת, הפוגעת ביכולת הסניפים באזור מסוים לתפקד, היא עלולה לספוג הפסדים משמעותיים. הניתוב האוטומטי של תעבורת הנתונים בפתרון שלנו מאפשר המשכיות עסקית של הסניפים באותו האזור".

"הכניסה לשוק הארגוני – אחד ממנועי הצמיחה של פרטנר"

הפרויקט במונה טורס מצטרף לשורה של פרויקטים דומים שביצעה החטיבה העסקית של פרטנר בארגונים שונים, בהם למטייל, מקדונלדס (McDonalds), קוקה קולה (Coca Cola), הפניקס, בנק הפועלים, ביטוח ישיר ויבמ (IBM).

אורון הצטרפה לפרטנר לפני כשלוש שנים, לאחר ששימשה במשך 13 שנים במגוון תפקידים בכירים בבזק בינלאומי, וקודם לכן עבדה במשך חמש שנים ב-בחטיבת השירותים הגלובליים של יבמ.

לפני כשנתיים, כחלק מהמעבר של פרטנר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת, היא הקימה בחטיבה העסקית שלה יחידת אינטגרציה ושירותים. ההטמעה של הפרויקטים נעשית על ידי המרכז הטכני של החברה, שם מבצעים את הניטור, הניהול והתחזוקה.

"הפעילות של החטיבה העסקית והכניסה לשוק שירותי ה-IT בתחום הארגוני מסומנות כאחד ממנועי הצמיחה של החברה, שיגדילו את הרווחיות", הוסיפה אורון. לדבריה, "הפתרונות שאנחנו מציעים מתבססים על מערך התשתיות שלנו, שכולל דטה סנטרים, רשת, סיבים אופטיים ואת רשת הסלולר שלנו".

פרטנר אינה החברה היחידה שלוטשת עיניים לשוק הארגוני: גם שחקניות אחרות בשוק הטלקום – HOT וסלקום – מבצעות מהלכים על מנת לחזק את אחיזתן בשוק זה ולהתחרות עם שחקניות ותיקות כמו נס, מטריקס, מלם, One1 ויתר החברות הבולטות בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים