תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Bynet Expo 2017

מהפכת הדיגיטל מגדילה את חשיבות שמירת רצף העבודה בדטה סנטר הארגוני

17/05/2017 14:53
אשר בוחניק, מנהל תחום Eaton ב-CMS. צילום: יח"צ

אתמול (ג') הציגה Eaton (איטון תעשיות ישראל), בשיתוף עם CMS, מפיצתה לתחום מוצרי ה-IT בישראל, את מגוון הפתרונות החברה בתחום ה-IT לחומרה, דטה סנטר ולשירותי ענן במסגרת כנס Bynet Expo 2017, האירוע המרכזי השנתי של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת בישראל בשיתוף אנשים ומחשבים.

Eaton עוסקת במגוון רחב של מוצרים ופתרונות בתחום ניהול האנרגיה כגון חשמל, תעשייה, תאורה, גילוי אש, פתרונות אל פסק ודטה סנטר, פתרונות אחסון אנרגיה, בקרה ואוטומציה ועוד.

CMS, כנציגתה של Eaton לתחום ה-IT, מציעה פתרונות מגוונים של אל-פסק החל ממחשב אישי ועד דטה סנטר, מגוון רחב של ארונות תקשורת, מתגים סטטיים, פסי שקעים מנוהלים (PDU) ותוכנות ניהול גם לשרתים וירטואליים.

"כפי שראינו בכנס Bynet Expo, שוק ה-IT עוד צפוי לגדול עם כניסתן המאסיבית של טכנולוגיות מתקדמות כמו האינטרנט של הדברים, סייבר ובינה מלאכותית לערים החכמות ולארגונים הדיגיטליים", כך אמר אתמול אשר בוחניק, מנהל תחום Eaton ב-CMS.

להצליח ולפעול בסביבה היברידית

לדבריו, "כבר לאחרונה אנחנו מרגישים מהשטח שחל גידול בצורך לפתרון כולל בתחום הדטה סנטר ואנו יודעים לתת את המעטפת המלאה, החל מליווי הפרויקט על ידי פריסייל מומחה, התאמת הציוד ועד להתקנה באתר לקוח".

אלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality ב-Eaton, ציין כי "נגדיל את היקף הפעילות עם CMS השנה, כי הארגונים צמאים לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים, שמניבים ערך עסקי-כלכלי ואנו כאן כדי לספק אותם".

לדבריו, "לצד הצורך לענות על יותר דרישות ליותר שירותים ומוצרי IT מצד הלקוחות, הפנימיים והחיצוניים, ישנו אתגר-על: להצליח ולפעול בסביבה היברידית".

לסיכום אמר סורדין כי "הייחודיות שלנו נובעת מהעובדה שקיימת סינרגיה דו כיוונית בין מערכות ה-IT למערכות האנרגיה, ואנו יודעים לקשר בין מערכים אלו תוך יצירת חיסכון תפעולי ותקציבי בשני המערכים הנ"ל. כך, אנו יודעים מתי נדרש להעביר אפליקציה כלשהי מדטה סנטר אחד למשנהו, או משרת אחד לשני תוך כדי שמירה על יעילות תפעולית".

CMS הנה חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום המחשוב וה-IT. החברה מייצגת את מיטב החברות המובילות בעולם המחשוב וה-IT ביניהן אינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft), סימנטק (Symantec), לנובו (Lenovo), וריטאס (Veritas), אפסון (Epson), Blue Coat ועוד. החברה בעלת מערך הפצה ענף ורחב הכולל כ- 1,500 משווקי משנה הפועלים בתחום הביתי, העסקי והארגוני.

אירועים קרובים