תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO 2017, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

אירוע Bynet Expo 2017 יוצא לדרך

15/05/2017 10:21
טרנספורמציה דיגיטלית ב-Bynet Expo

אירוע Bynet Expo 2017 יוצא מחר לדרך, יום ג' 16 למאי, בביתן 2 החדש במרכז הירידים בתל אביב. Bynet Expo מתקיים זו שנה 14 ברציפות, והוא נחשב כאירוע השנתי הגדול ביותר של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) בישראל.

במרכזו של האירוע השנה יעמדו ההשלכות של מהפכת הדיגיטל על המגזר הארגוני, וצפויים להשתתף בו 70 ספקיות טכנולוגיה מובילות מישראל והעולם מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר, ומעל ל-4,500 מבקרים.


האירוע מספק במה להצגתן של טכנולוגיות חדשות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש בלתי אמצעי עם מומחי טכנולוגיות מישראל ומרחבי העולם.

מליאה ומסלולי הרצאות

יריית הפתיחה של אירוע Bynet Expo היא במליאת הפתיחה הססגונית בה מציגים יהודה זיסאפל, נשיא ובעלים קבוצת רד-בינת, ואלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, את הטרנדים הטכנולוגיים העדכניים ביותר, ובדגש על הדרך אל הדיגיטל אותה מבצע המגזר הארגוני.

בסיומה של מליאת הפתיחה נפתחים מסלולי הרצאות בהם יידונו אספקטים שונים של עולמות ה-ICT:

מסלול Cyber & Security: בהשתתפות מרצים מהחברות צ'ק פוינט (CheckPoint), מק'אפי (McAfee), סיסקו (Cisco), סמסונג (Samsung), פורטינט (Fortinet), סימנטק (Symantec), פורספוינט (Forcepoint), פאלו אלטו (Palo Alto) ו-Gigamon.

מסלול Data Center & Cloud Technologies: בהשתתפות מרצים מהחברות סיסקו, נוטניקס (Nutanix), מלאנוקס (Mellanox), נט-אפ (NetApp),  Dell-EMC, VMware, שניידר אלקטריק, ו-SolarWinds.

מסלול Collaboration: בהשתתפות מרצים מהחברות אקסטרון (Extron), סיסקו, פוליקום (Polycom) ו-Crestron.

מסלול Networking: בהשתתפות מרצים מהחברות סיסקו, רד (RAD) וגטר (Getter).

בנוסף, תקיים בינת שני מסלול תוכן מקצועיים ייעודיים – Bynet Expo PRO בשיתוף אנשים ומחשבים. האחד – "ישראל דיגיטלית" – בו תידון ההשפעה של המהפכה הדיגיטלית על חוויית האזרח – במשרדי הממשלה, בבריאות, במוסדות הלימוד ובשלטון המקומי. מסלול שני – "בנקאות דיגיטלית" – ידון בהשלכות של מהפכת הדיגיטל על תחום הבנקאות, והקשר של הבנק עם לקוחותיו.

תערוכה טכנולוגית

בדומה לשנים קודמות דגש מיוחד יינתן באירוע Bynet Expo להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק בה מציגות מעל ל-70 חברות טכנולוגיה, ואשר משתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

דגש מיוחד בהדגמת הפתרונות והשירותים החדשים יהיה באופן בו אלו תומכים בטרנספורמציה הדיגיטלית אותה עובר המגזר הארגוני – בדגש על תחומי הסייבר, ענן המחשוב, התחדשות הדטה סנטר, קולבורציה, רב-ערוציות וכל זאת בשילוב  יכולות ניהול מתקדמות.

אספקט מרכזי נוסף שיודגם בתערוכה הוא אסטרטגיות לאימוץ ענן פרטי, שמתפתח בקצב מהיר בארגונים, מאפשר פיתוח אפליקציות מהיר, וכולל שילוב בין הענן הפרטי לענן הציבורי (Hybrid Cloud).

Bynet Expo - אירוע ה-ICT הגדול של השנה

Bynet Expo – אירוע ה-ICT הגדול של השנה

בתערוכה תקים בינת תקשורת שני מרכזי הדגמה למגוון של טכנולוגיות, פתרונות ושירותים טכנולוגיים. בין השאר תדגים בינת מערכת מוקד מתקדמת מתוצרת סיסקו התומכת במגוון סוגי אינטראקציה, כולל פנייה במספר ערוצים: צ'אט, מייל, פקס, וידיאו, SMS, פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ו-web, ליצירת חוויית לקוח אחידה.

עוד תציג בינת צ'ט בוט המאפשר ניתוח בזמן אמת של פנייה וטיפול בה בשילוב בינה מלאכותית. המערכת כוללת כלים מתקדמים עבור ניהול המוקד הכוללים דו"חות היסטוריים ודו"חות זמן אמת בשילוב כלי BI מתקדם וחדשני.

בנוסף תציג בינת את פתרון הקולבורציה Spark מבית סיסקו – פלטפורמה חדשנית מבוססת ענן, המאפשרת לארגון ליצור בצורה קלה וידידותית סביבת עבודה טכנולוגית מתקדמת, הכוללת עבודה מרחוק, קיום ועידות וידיאו, ושיתוף תוכן בזמן אמת על ידי כל אחד ממשתתפי השיחה – ללא תלות במכשיר הקצה או מיקומו של המשתתף.

בהדגמה באירוע יוצגו שלושה חללי עבודה – חדר ישיבות, בית מגורים ואזור מנוחה בהם יחוברו התקנים שונים לשירות.

עוד תציג בינת את ה-Cyber Dome – פלטפורמה המספקת שירותי הגנת סייבר לארגונים; מגוון של שירותי ענן; כלים לאוטומציה והקמה של תשתיות ענן פרטי; פתרונות לדטה סנטר מבוסס תוכנה; פתרונות ה-OEM שמציעה בינת, ועוד.

לקריאת האג'נדה של האירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים