קונסיסט תקים פורטל ארגוני עבור מפלגת קדימה; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים
במסגרת הפרויקט, תטמיע קונסיסט מערכת ארגונית לניהול קשרים עם מתפקדים ובעלי זכות בחירה ● הפרויקט יכלול אפיון מודול תוכנה, יישום והטמעה ● הוא נמצא כרגע בשלביו הראשונים, וצפוי להסתיים בתוך מספר חודשים
קונסיסט מערכות, חלק מקבוצת קונסיסט העולמית, תקים פורטל ארגוני לניהול קשרי לקוחות עבור מפלגת קדימה. במסגרת הפרויקט, תטמיע קונסיסט מודולים ייחודיים, CRM, דו"חות ותבצע מתן מענה לצרכי המפלגה בפעילות השוטפת, בדגש על אירועים ייחודיים, בהם כנסים ומערכות בחירות. הפרויקט, שנמצא בשלביו הראשונים, יכלול אפיון מודול תוכנה, יישום והטמעה, וצפוי להסתיים בתוך מספר חודשים. היקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים.
חנוך חזין, מנהל מערכות המידע של קדימה, אמר, כי "איחדנו את שיטות העבודה של מחלקות שונות בארגון, וכולן עובדות כעת על מערכת אחת. הפרויקט ייצור תהליכי עבודה משותפים שיענו על צרכי המחלקות. זאת, לצד מתן מענה לבעיות העבר ואפשרות לקשר טוב יותר עם ציבור הבוחרים של התנועה".
עמית בוהנסקי, מנכ"ל קונסיסט מערכות, הוסיף, כי "העבודה על פי המתודולוגיה שלנו גורמת הן לנו, כספק, והן ללקוח לבצע פרויקטים בזמן קצר, ובכך להקטין את העלויות שלהם".
תגובות
(0)