האם פייסבוק בדרך לכבוש את עולם הטלוויזיה?
לפי דיווחים, פייסבוק נמצאת כרגע בהפקה של לא פחות מ-25 סדרות חדשות, והיא עושה זאת בשתי רמות: האחת בפורמט הטלוויוני המוכר והקלאסי, והשניה - תוכניות קצרצרות באורך של חמש דקות בממוצע
האם פייסבוק (Facebook) נמצאת בדרכה לכבוש גם את עולם הפקות הטלוויזיה מוכוונת הרשת, ולהתחרות בחברות שמציעות תכנים יזומים וקנייניים משלהן?
לפי דיווח של Business Insider, בחודש הבא תשגר החברה של מארק צוקרברג "מתקפה" של ממש על השוק הזה עם היצג ראשון ומגוון למדי של תוכניות מקור אותן תשדר באמצעות הערוצים שלה.
לפי האתר, יודעי עניין מספרים שפייסבוק נמצאת כרגע בהפקה של לא פחות מ-25 סדרות חדשות, והיא עושה את זה בשתי רמות: אחת שמיועדת לתוכניות בקנה מידה מלא בסגנון הטלוויזיוני המוכר, תוכניות שהמטרה בהן תהיה שיצפו בהן על מסך טלוויזיה, ומצד שני תוכניות קצרות שזולות יחסית להפקה שאורכן יהיה חמש עד עשר דקות בלבד, אך הן יתעדכנו באופן יומי.
בכך מתכוונת בעצם פייסבוק להיכנס לשוק בו מתחרות גוגל (Google) עם פלטפורמת היוטיוב (YouTube) המתקדמת שלה, אמזון (Amzon) וגם הולו (Hulu) ונטפליקס (Netflix) כמובן, תוך שהיא כמובן שולטת על ערוץ הפצה שהיא יכולה להפוך לבלעדי אם תרצה – וזו הרשת החברתית שלה עצמה.
תגובות
(0)