עדכוני Windows 10 יופרדו מה-Edge כדי לחזק את מעמד הדפדפן

הפרדת הדפדפן ממערכת ההפעלה, בהיבט של העדכונים, תאפשר למפתחים הישירים שלו לשחרר עבורו עדכונים קטנים יותר, בתזמונים מהירים יותר

או אני - או כלום. Edge

בניסיון לחזק במידה מסוימת את מעמדו של הדפדפן שלה Edge, מיקרוסופט (Microsoft) החליטה להפריד את עדכוני הדפדפן מעדכוני הגרסה הרשמיים של מערכת ההפעלה Windows 10 עמה הופיע לראשונה. זה יקרה החל מהעדכון הגדול הבא שמכונה כזכור Redstone 3.

עד להיום סיפקה החברה עדכונים מהותיים וגדולים ל-Edge, כחבילה אחת, רק במקביל לעדכון גדול של מערכת ההפעלה עצמה, כפי שקרה גם ב-"עדכון היוצרים" שהשקתו החלה לפני שבועות ספורים.

הפרדת הדפדפן ממערכת ההפעלה, בהיבט של העדכונים, תאפשר למפתחים הישירים שלו לשחרר עבורו עדכונים קטנים יותר, בתזמונים מהירים יותר.

יהפוך לאפליקציה לכל דבר ועניין

מעבר להפרדה בתזמון, ההפרדה תבוא לידי ביטוי גם בצורה בה הדפדפן יעודכן. מכיוון שהוא מיועד למחזור עדכונים מהיר, הוא לא יסופק יותר – כלומר החל מהעדכון הגדול הבא של מערכת ההפעלה – דרך עדכון Windows, אלא יעבור למעמד של אפליקציית פלטפורמת Windows אוניברסלית – כלומר, הדפדפן יהפוך לאפליקציה לכל דבר ועניין.

נכון להיום יש ל-Edge נתח שוק של פחות מ-6% באופן גלובלי, שלא מדגדג אפילו את ה-60% לערך שיש לכרום (Chrome) של גוגל (Google), ובמיקרוסופט מקווים שעדכונים מהירים יותר, בסגנון של כרום ושל פיירפוקס (Firefox), יעזרו לדפדפן להתקדם בהיבט של מספר המשתמשים.

בארבעת החודשים האחרונים, לדוגמה, השיקה גוגל לא פחות משלוש גרסאות יציבות של כרום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים