מתפנה תפקיד במגזר הציבורי: רונן נדלר עובר מרש"ת לפלאפון

רשות שדות התעופה תצא בקרוב למכרז למינוי מחליף למנהל הטכנולוגיות הראשי, בעקבות עזיבתו של נדלר לחברת התקשורת, שבה יכהן כמנהל אגף התשתיות ● הוא יחליף בפלאפון את אהרון הוברמן וידווח למנמ"ר החברה הוותיק, שמעון הרץ

רונן נדלר, מנהל תשתיות טכנולוגיות, חטיבת מערכות מידע, פלאפון. צילום: קובי קנטור

אחת המשרות הטכנולוגיות הבולטות באחד הארגונים הגדולים במגזר הציבורי מתפנה: רשות שדות התעופה תחל בקרוב לחפש מנהל טכנולוגיות ראשי חדש, לאחר שרונן נדלר, שכיהן בתפקיד ב-10 השנים האחרונות, הודיע על פרישתו. נדלר עבר לפלאפון, שבה הוא אמור להתחיל בימים אלה לכהן כמנהל אגף התשתיות.

נדלר הוא מהעובדים הוותיקים של הרשות: הוא הצטרף אליה לפני 17 שנים. במהלך תפקידו כמנהל הטכנולוגיות הראשי הוא עבד לצידו של מיכאל רוף, מנמ"ר רשות שדות התעופה. נדלר מחליף בפלאפון את אהרון הוברמן, שפרש זמן קצר לאחר שהנהלת החברה ביצעה שינוי ארגוני, שבמסגרתו אוחדו אגפי הפיתוח והתשתיות. אולם, כעבור זמן קצר, לאחר שהוברמן עזב, הופרדו שני האגפים מחדש.

בתפקידו ידווח נדלר למנמ"ר הוותיק של פלאפון, שמעון הרץ, שהוביל בשנה האחרונה מספר פרויקטי ליבה בחברה, כגון מעבר למערכת ניוד מספרים ולמערכת בילינג חדשות. תחום התשתיות, שנדלר יהיה אחראי עליו, הוא קריטי בחברות טלפוניה כמו פלאפון והוא יביא לתפקיד את הניסיון הרב שאותו צבר ברשות שדות התעופה.

יצוין שנדלר הוא יו"ר משותף של פורום CTO של אנשים ומחשבים ומשמש כשופט בכיר בתחרות מצטייני המחשוב ITAwards. ב-2014 הוא קיבל את תואר ה-CTO המצטיין בתחרות זו.

כאמור, רשות שדות התעופה טרם מינתה מחליף לנדלר, והתפקיד צפוי להיפתח למכרז פנימי ואחר כך, במידה שזה לא יצלח – למכרז חיצוני, כפי שנדרש בשירות הציבורי.

לא נמסרה תגובת נדלר לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים