מה יכולים אנשי Playbuzz לפתח ב-24 שעות?
שאול אולמרט ותום פחיס, מייסדי פלטפורמת התוכן Playbuzz, הגיעו באחרונה לביקור מולדת. השניים הביאו איתם לא פחות מ-100 מעובדי החברה, שהוטסו מרחבי העולם, בהשקעה של 100 אלף דולר, על מנת להשתתף בתחרות חדשנות שהתקיימה במטה שלה במתחם שרונה תל אביב. מטרת התחרות הייתה לפתח ביחד שירותים מתקדמים חדשים.
בפאנל השופטים, לצד אולמרט ופחיס, ישבו מנכ"ל Microsoft Startup, זאק וייספלד; מנכ"ל מקאן ישראל, עמית משיח; ומנהלת תחום התעשייה בגוגל (Google) ישראל, איה מירוני. בין האורחים הנוספים מהתעשייה היה היזם עודד ורדי.
בתום 24 השעות, שבהן עמלו מפתחי Playbuzz ברציפות, למעט הפסקות בירה ב-Beer Garden המיוחד שהוקם במשרדי החברה וסעודות שף שהוגשו במקום, פותחו שני שירותים חדשים: שירות הודעות ותוכן בעל בינה מלאכותית, וסביבת עבודה חדשה המותאמת במיוחד לממשק הטלפון הנייד. הצוותים הזוכים יוכלו לבחור לטוס לשבוע שלם ביעד לבחירתם מתוך שמונה ערים שבהן מצויים אתרי החברה, ובהן לוס אנג'לס, סאו פאולו, ניו-יורק ולונדון.
יצוין כי עובדים ישראליים של Playbuzz שעשו רילוקיישן ונפגשו עם המשפחה במסגרת הביקור הזמינו את הקולגות מחו"ל לארוחת שבת מסורתית אצל ההורים.
לדברי פחיס, "אנחנו מעודדים ומשקיעים בפיתוח ומתפתחים בעצמנו הודות לעובדינו, שיודעים טוב מכולם למה זקוקה החברה על מנת לאפשר לאנשי קריאטיב מסביב לעולם ליצור ולשתף תכנים. הרעיון להביא את כל עובדי החברה לסיעור מוחות אחד גדול הגיע דווקא מאחת העובדות שלנו. בחרנו בישראל כמדינה המארחת כדי לחשוף את כל העובדים לרוח הישראלית".
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)