תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO Digital Israel, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

"Bynet Expo הפך לאירוע חובה עבור כל מי שמשתייך לקהילת ה-ICT בישראל"

בינת תקשורת מחשבים תקיים זו השנה ה-14 ברציפות את Bynet Expo ● אתי שני, סמנכ"לית השיווק בבינת: "האירוע הפך במהלך השנים למגנט המושך אליו אלפי מנהלים ואנשי טכנולוגיה במגזר הארגוני, כדי לקבל כלים מעשיים שישמשו אותם במהלך עבודתם"

05/04/2017 13:42

בינת תקשורת מחשבים תקיים ב-16 במאי, בביתן 2 החדש במרכז הירידים בתל אביב, את אירוע Bynet Expo 2017, האירוע השנתי הגדול ביותר של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) בישראל. במרכזו של האירוע השנה יעמדו ההשלכות של מהפכת הדיגיטל על המגזר הארגוני, וצפויים להשתתף בו יותר מ-4,500 מבקרים.

זו השנה ה-14 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות חדשות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההייטק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש בלתי אמצעי עם מומחי טכנולוגיות מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים "החמים" ביותר של עשרות רבות של יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן גם השנה להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

לדברי אתי שני, סמנכ"לית השיווק בבינת תקשורת מחשבים, "זו השנה ה-14 שאנו מקיימים את אירוע Bynet Expo, והאירוע הפך מותג ושם נרדף לחדשנות טכנולוגית – לא רק ברמה המקומית, אלא בנוף הטכנולוגי העולמי".

"עשרות רבות של ספקיות טכנולוגיה ושירותים – גלובליות ומקומיות – רואות ב-Bynet Expo כאירוע חובה, מקום קריטי למפגש עם השחקנים המובילים בשוק ה-ICT הארגוני בישראל".

שני מסבירה כי "אין עוד אירועים היום בישראל שמרכזים לזירה אחת נציגים רבים כל כך משוק האנטרפרייז והמיד-מרקט הישראלי – ממשלתי, בטחוני ועסקי".

הסיבה, לדבריה, "היא הערך הרב שהאירוע מספק – במהלך יום אחד לשמוע הרצאות על המגמות והטרנדים העדכניים ביותר; האפשרות לשוחח עם נציגי כל ספקיות הטכנולוגיה המובילות מהעולם ומהארץ; ולצפות בהדגמות חיות, ממש לגעת בטכנולוגיות החדשות ביותר. זו הסיבה שהאירוע הפך למגנט המושך אליו אלפי מנהלי ומקצועני IT, שבאים לקבל כלים מעשיים שישמשו אותם בתהליך של הבאת חדשנות לארגונים".

שני הוסיפה כי "הדגש של האירוע השנה הוא סביב קונספט ה-Less is More. זהו עידן בו אנו נדרשים לספק הרבה יותר ובהוצאה נמוכה, זו מציאות חדשה שתלווה אותנו בשנים הבאות ומחייבת מקצועיות, יצירתיות ואימוץ תפיסות חדשות".

"באירוע השנה נציג את הכלים שיאפשרו לארגונים להתמודד עם האתגרים החדשים, נחשוף את הפתרונות והשירותים התומכים שיאפשרו לארגון לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, לעשות זאת תוך הבאת ערך עסקי לארגון, ובשילוב עם מערכות ה-IT המסורתיות".

מסלולי התוכן, ואזורי הדמו הגדולים שבמרכז התערוכה, כוללים את הנושאים: Cloud Era/DC ,Customer Interaction & Collaboration ,Cyber & Security ,Networking ,Cloud Services, Big Data, ו-IoT Solutions.

בנוסף, תקיים בינת שני מסלול תוכן מקצועיים – BYNET EXPO PRO, בשיתוף אנשים ומחשבים. האחד – "ישראל דיגיטלית" – בו תידון ההשפעה של המהפכה הדיגיטלית על חוויית האזרח – במשרדי הממשלה, בבריאות, במוסדות הלימוד ובשלטון המקומי. מסלול שני – "בנקאות דיגיטלית" – ידון בהשלכות של מהפכת הדיגיטל על תחום הבנקאות, והקשר של הבנק עם לקוחותיו.

אירוע הסיום יכלול הופעה של נתן גושן ואמיר דדון במליאת סיום חגיגית.

אירועים קרובים