תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - CUSTOMER-EXPERIENCE

"חוויית המשתמש היא הפוקוס החדש של ארגונים במעבר מפרינט לדיגיטל"

03/04/2017 11:03
אופיר גרינר, מנהל פעילות PrintBOS Digital מקבוצת קונסיסט. צילום: יח"צ

"ארגונים צריכים לייעל את העברת המסר ללקוח, ולהפוך אותו לאינטראקטיבי ועשיר במידע מוחשי וגרפי המותאם לצרכי הלקוח. הדרך לעשות זאת היא באמצעות אימוץ כלים טכנולוגיים לשיפור חווית המשתמש", כך עלה מכנס ה-Experience Customer.

אופיר גרינר, מנהל פעילות PrintBOS Digital מקבוצת קונסיסט (Consist) העולמית מספר על חשיבות חוויית המשתמש בתקשורת שבין הארגון ללקוחותיו, שהודגמה על גבי במת הכנס באמצעות סימולציית תקשורת בין נציג תקשורת ללקוח במעמד שליחת מסמך דיגיטלי.

הסימולציה המחישה כיצד ניתן לייעל את תהליך התקשורת תוך שימוש בטכנולוגיית ה-Co-Browsing, המאפשרת שיתוף של הטופס המשלב גרפים ובאנרים באונליין, וסיוע בזמן אמת של הנציג במילוי הטופס, תוך הוספת צרופות, מעבר בין תכני המסמך, עד לשלב החתימה הדיגיטלית.

PrintBOS Digital הינה מערכת ניהול תקשורת לקוחות (CCM) מתקדמת, שבין לקוחותיה מהחברות המובילות בארץ ובעולם במגוון תחומים, כגון: בנקאות, ביטוח, תעשייה, שירותים, ממשל וביטחון.

מסע הלקוח במדיה הדיגיטלית

במהלך ההדגמה, הסביר גרינר כי המפתח לתקשורת דיגיטלית אופטימלית טמון באימוץ מודל ה-Customer Journey, שחוויית המשתמש היא נגזרת חשובה שלו.

"הפתרון שלנו מאפשר לארגונים ללוות את הלקוח דרך חוויית המשתמש שלו", אמר גרינר. "קחו לדוגמה לקוח שעד היום קיבל טפסים מודפסים ומעוניין לעבור לטפסים דיגיטליים. המעבר מצריך מצוות ה-CX הארגוני באמצעות רכיב המעצב, להתאים את חוויית המשתמש של הלקוח לצרכיו הדיגיטליים הנגזרים מהשינוי".

"המשמעות היא הוספת אלמנטים לטופס כגון: באנרים, קופונים או סקרים, המעשירים את הטופס מבחינת יכולות, עיצוב, נראות ומוחשיות, ומותאמים אישית לצרכי הלקוח".

לסיכום, אמר גרינר "אנו ב-PrintBOS Digital פועלים למקסום חוויית המשתמש של הלקוחות באמצעות מודולים מתקדמים, תוך כדי הקשבה לצרכי הלקוח ובשילוב טכנולוגיה מתקדמת, על מנת לייעל את התקשורת בין הארגון ללקוחותיו. ארגונים שיאמצו את המודלים החדשים של המוצר ייהנו מחוויית משתמש עשירה, המלווה בהתייעלות כספית עם חיסכון משמעותי בעלויות".

לדברי גרינר, עוד ערך מוסף לא מבוטל עבור הארגונים הוא שימור הלקוח. "הרבה פעמים לקוחות מקבלים טפסים דיגיטליים למייל אבל חשים ערפול וחוסר הבנה של הטופס והדבר מעורר תסכול, שיכול להוביל לנטישה. אימוץ חוויית הלקוח יכול לסייע בצמצום הנטישה של לקוחות לצד בקרה וניתור טובים יותר של לקוחות מתעניינים והפיכתם ללקוחות נאמנים".

לאתר קונסיסט לחצו כאן.

אירועים קרובים