SolidFire של נט-אפ תוציא לשוק מערכת היפר-אחודה

ייתכן ש-SolidFire, שנרכשה על ידי הענקית, מבשלת הפתעה בתחום התשתיות המשולבות באופן הדוק, HCI

תוצאות טובות. נט-אפ

SolidFire של נט-אפ (NetApp) תוציא לשוק מערכת היפר-אחודה. כך חשף דייב רייט, מנכ"ל החברה.

רייט סירב למסור פרטים על המערכת. הוא היה מנכ"ל SolidFire כאשר נט-אפ רכשה את החברה בדצמבר 2015, תמורת 870 מיליון דולר במזומן.

SolidFire, שהוקמה ב-2010, היא מהשחקניות המובילות בשוק מערכות אחסון מבוססות פלאש (Flash). החברה פעילה בקהילת ספקיות הענן עם יכולות נרחבות של אחסון וניהול אחסון, המשולבים עם מסגרות ענן כגון OpenStack ואחרות, כמו גם עם VMware.

הנרכשת התמקדה במתן פתרונות בשוק ספקיות השירות, ובנתה מערכת אחסון עם ביצועים גבוהים, מרובות "דיירים" (multi-tenancy), עם תכונות חזקות של איכות שירות. כיום משמש רייט כסגן נשיא ומנכ"ל SolidFire בנט-אפ.

תחום ה-HCI (ר"ת Hyper-converged infrastructure – תשתיות משולבות באופן הדוק ועמוק) זוכה לעדנה בשנתיים האחרונות, ציינו האנליסטים. מדובר על תשתיות המשלבות בתוכן אחסון, רישות ומחשוב וירטואלי בתוך הדטה סנטר.

רייט אמר לעיתונות הטכנולוגית כי המוצר יפעל תוך שימוש במעבדי x86 ושתוכנת SolidFire תספק את יכולת SAN של השרת.

פיתוח ושמירה של הנתונים בארגונים מכל הסוגים

לדברי רייט, למוצר יהיו זיכרון ועוצמת CPU מספיקים, כדי שהם יוכלו להריץ יישומים. הוא אמר שהוא רואה פערים בשוק התשתית ההיפר-אחודה בנוגע להרצת עומסי עבודה ארגוניים והוסיף שה-HCI של SolidFire יפעיל עומסי עבודה משכבה אחת.

לדבריו, לא יהיה זה מוצר שמיועד להריץ עומסי עבודה מסוג VDI (וירטואליזציה של תחנות קצה, י.ה.) במשרדים מרוחקים.

על פי רייט, ה-HCI של SolidFire יהיה חלק מחזון מארג הנתונים של נט-אפ. חזון זה עוסק בפיתוח ובשמירה של הנתונים בארגונים מכל הסוגים. התפיסה מתבססת על וירטואליזציה של האחסון או על אחסון מוגדר תוכנה, תוך שחרור פונקציות האחסון ממגבלות החומרה.

אין צורך להשתעבד לענן אחד

העיקרון העומד מאחורי תפיסה זו, הוא שכדי לנהל את המידע המאוחסן בכל הפלטפורמות הזמינות בצורה הטובה והמתאימה ביותר, יש להשתמש במערכת נוחה ומאובטחת.

התפיסה מציעה פתרון לאתגר הרציני בו נתקל כל ארגון, בבואו לשנע מחסני נתונים ענקיים בין הדטה סנטר הפרטי לענן הציבורי.

כיום ארגונים שואפים לכך שהמידע שלהם יהיה נגיש בכל מקום, בלי קשר לסוג האחסון בו הוא נמצא – בין אם פלאש, דיסק, ענן, או מחוץ למיקום הפיזי של הארגון.

בעזרת תפיסת Data Fabric של נט-אפ, אין צורך להשתעבד לענן אחד, או להיות תלוי במפעיל ענן אחד, וניתן להחליף לענן אחר בכל שלב. על פי רייט, Data Fabric מאחד איי-IT במאגרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים