Rimini Street מכריזה על התוצאות הכספיות הראשוניות עבור הרבעון הרביעי
כמו כן מפרסמת החברה את התוצאות המלאות עבור שנת הכספים 2016, אשר הסתיימה ב־31 בדצמבר 2016
Rimini Street, הספקית המובילה בעולם של שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), הכריזה על התוצאות הכספיות הראשוניות עבור הרבעון הרביעי, ועל התוצאות המלאות עבור שנת הכספים 2016, אשר הסתיימה ב־31 בדצמבר 2016.
תוצאות שיא ו־44 רבעונים רצופים של צמיחה
ב־-2016, היה הרבע הרביעי של החברה הרבעון ה־44 ברציפות שבו רשמה החברה צמיחה, והתוצאות עבור הרבעון הרביעי ושנת הכספים המלאה 2016 כוללות שיאים חדשים בהכנסות, בהכנסות השנתיות מחתימה ובהכנסות הדחויות.
במהלך הרבעון הרביעי, השלימה Rimini Street גם מספר שיא של עסקאות עם לקוחות חדשים בכל רחבי העולם – החתמות של 166 לקוחות, בכך הגדילה החברה את מספרם הכולל של לקוחותיה החתומים עד כה ל־1,763, גידול של 39% בהשוואה לשנה שעברה.
תוצאות נוספות עבור הרבעון הרביעי ושנת הכספים המלאה
● ההכנסות ברבעון הרביעי של 2016 עלו ב-42% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־47 מיליון דולר.
● ההכנסות השנתיות מחתימות ברבעון הרביעי של 2016 עלו ב-42% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־188 מיליון דולר.
● ההכנסה עבור שנת הכספים המלאה 2016 עלתה ב-36% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־161 מיליון.
● ההכנסות הדחויות עבור שנת הכספים המלאה 2016 עלו ב-53% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־164 מיליון.
● החיובים עבור שנת הכספים המלאה 2016 עלו ב-56% בהשוואה לשנה הקודמת, ל־218 מיליון.
הישגים ראויים לציון בשנת 2016
● החברה השקיעה בצמיחה ובהתרחבות בכל רחבי העולם, לרבות הכרזה על מומנטום חזק ועל הרחבת הפעילות ביפן, בישראל ובמזרח אירופה, באמריקה הלטינית, באירופה, באוסטרליה ובניו זילנד.
● החברה השיקה שירותי תמיכה בשני קווי מוצרים חדשים – SAP HANA Database ו־Oracle ATG Web Commerce.
● החברה קבעה סטנדרט חדש בענף הכולל זמן תגובה מובטח של 15 דקות או פחות עבור מקרים קריטיים בדרגת עדיפות 1, ו־30 דקות עבור מקרים קריטיים בדרגת עדיפות 2.
● החברה סגרה מספר שיא של אירועי תמיכה – למעלה מ־19 אלף אירועים ב-42 מדינות – והשיגה ציון שביעות רצון לקוחות של 4.83 מתוך 5.0.
● החברה סיפקה עד כה למעלה מ־125 אלף עדכוני מס ועדכונים חוקיים ורגולטוריים ללקוחות בכל העולם.
● החברה זכתה ב־13 פרסים ב־2016, כולל הכללתה ברשימת Inc.5000 זו השנה השישית ברציפות.
● החברה זכתה בחמישה פרסי מצוינות בשירות לקוחות, כולל ארבעה פרסי Stevie International Business Awards עבור מחלקת ה־IT של השנה, מחלקת שירות הלקוחות של השנה וצוות שירות הלקוחות של השנה עבור סיבל (Siebel) וסאפ.
"התוצאות שלנו עבור הרבעון הרביעי ושנת הכספים המלאה 2016, ממחישות את הביקוש הגלובלי ההולך וגובר לשירותי התמיכה עטורי הפרסים של Rimini Street, ואת ביצועה הסולידי של התכנית העסקית הגלובלית שלנו", אמר שת' ראבין, מנכ"ל Rimini Street.
"מאז הקמתה של החברה לפני למעלה מעשור, בחרו כבר למעלה מ־1,750 לקוחות של אורקל וסאפ, וביניהם יותר מ־155 חברות הנמנות עם רשימות פורצ'ן 500 (Fortune 500) ו־Global 100, ב־Rimini Street כשותפה האמינה וכספקית שירותי הפרמיום שלהם".
"בד בבד עם מימושה של התכנית העסקית שלנו לשנת 2017, אנו ממשיכים בהתמקדות ובמחויבויות הבלתי פוסקות שלנו להעניק ללקוחותינו את הערך הטוב ביותר ואת רמת התמיכה הגבוהה ביותר הקיימת בענף".