תוכנית האצה בשיתוף פייסבוק ישראל תשקיע ביזמים מעל גיל 45

התוכנית תסייע ליזמים שפיתחו עסק או מוצר חדשני - עסקי או טכנולוגי - לעבור להתמודד עם האתגרים הכרוכים בשיווק ופיתוח עסקי

רוני פיבלוביץ, המייסדת של Future. צילום: יח"צ

לראשונה בישראל, תיפתח תכנית האצה שיווקית ליזמים בני 45 פלוס. מאחורי התכנית גוף ההשקעות חדש בשם Future, שהוקם על ידי אחת הדמויות המובילות בעולם האימפקט בישראל, רוני פיבלוביץ, יחד עם קבוצת משקיעים פרטיים, לצורך השקעות ביזמים המבססים את המיזם שלהם על 20 שנות ניסיון ורקע מקצועי.

התוכנית, שפותחה בשיתוף פייסבוק (Facebook) ישראל, תסייע ליזמים שפיתחו עסק או מוצר חדשני, עסקי או טכנולוגי לעבור להתמודד עם האתגרים הכרוכים בשיווק ופיתוח עסקי. לטובת כך, נרתמו אנשי שיווק, מוצר ופרסום מהחברות המובילות, בהן PlayBuzz ,Fiverr, מנצ' ועוד, אשר יעניקו ליזמים ידע, חניכה וליווי בבניית אסטרטגיה שיווקית הלכה למעשה.

בסיום התכנית יוצגו המיזמים למשקיעים של Future והיזמים הנבחרים יקבלו השקעה של כ-100 אלף דולר לפיתוח המיזם.

התכנית היא חלק מהפעילות של Future לקידום יזמות עתירת ניסיון, בשיתוף פירמת עורכי הדין יגאל ארנון וקרן פראט.

לממש את הפוטנציאל העסקי

התכנית תכלול סדנאות בנות 12 מפגשים, בהן יינתנו כלים יישומיים להתמודדויות עם האתגרים בפיתוח עסקי ושיווק ובמסגרתן יוכלו היזמים לבנות תכנית מקצועית שתממש את הפוטנציאל העסקי שלהם.

הסדנאות יועברו על ידי גופי המדיה עצמם שלוקחים חלק בתוכנית, במטרה לחשוף את היזמים לשיטות, מתודולוגיות והאסטרטגיות הטובות ביותר כדי להביא את המוצר שלהם לשוק. בנוסף לסדנאות יתקיימו מפגשים אישיים בין היזמים לבין Future BOOSTERS – החונכים האישיים שיוצמדו לכל יזם, בהתאם לסוג המוצר שלו.

בין החונכים והדוברים ניתן למצוא את: טום לסטר מפייסבוק ישראל, אלי בוגדן מ- Fiverr, אדם פרידלר מ-Good Pharm, יעל שפריר מ-PlayBuzz, יוני פרידמן, סמנכ"ל דיגיטל במנצ' ,ועוד שורה של אנשי שיווק, מנהלי מותג, פרסום ופיתוח.

פיבלוביץ, המייסדת של Future, אמרה כי "כשמדברים על יזמים וסטארט-אפים נהוג לחשוב על צעירים וצעירות בני 20 ו-30 פלוס. אנחנו רוצים לשנות את התפיסה הזאת. ישנם מאות בני 45 פלוס, בעלי ניסיון רב בעסקים ובחברות היי-טק שיוצאים לאתגרים חדשים ולעסקים עצמאיים. התכנית והקרן הייעודית שהקמנו יאיצו וירחיבו את מעגל היזמים הבוגרים יותר ויעניקו להם את כל הכלים להצליח".

לדברי בוגדן, ראש צוות קידום ובקרת תוכן מ-Fiverr, "הגישה לעולם הדיגיטלי פותחת מגוון אפשרויות לקידום עסקים, והתמצאות בעולם הזה מאפשרת ליזמים, גם לוותיקים שביניהם, להקים את העסק שלהם ולרוץ איתו בכל מקום ובכל זמן ואני שמח לעזור ליזמים עתירי ניסיון לבנות את העסק המצליח שלהם".

המחזור הראשון של התכנית יפתח בחודש באפריל הקרוב ויסתיים באוגוסט 2017 ובו ישתתפו 20 יזמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים