יוצר אנדרואיד נותן הצצה ראשונה לסמארטפון החדש והסודי שלו

מי שהיה מראשוני המפתחים של מערכת ההפעלה ועזב ב-2014 בכדי להקים חברה משלו לייצור טלפונים, העלה ציוץ לטוויטר שכולל טעימה ממה שאמור להיות המכשיר החדש שפיתח

אנדי רובין, מייסד ומנכ"ל Playground Global ויוצר האנדרואיד. צילום: ויקיפדיה

אנדי רובין, מי שהיה מראשוני המפתחים של אנדרואיד ועזב ב-2014 בכדי להקים חברה משלו לייצור טלפונים, העלה אתמול ציוץ לטוויטר (Twitter) שכולל תמונה של מה שאמור להיות המכשיר שהוא מפתח בחברה שלו Essential, מכשיר שגם אמור לשאת את השם הזה.

התמונה שהתפרסמה אולי מראה טפח אך בהחלט מסתירה יותר משלושה, ובכל זאת אפשר ללמוד ממנה דבר אחד או שניים, והראשון הוא שהפינה חושפת שגם מלמעלה וגם מהצדדים, המסגרת של המכשיר דקיקה במיוחד. מדובר באחת המגמות הנוכחיות של שוק הטלפונים החכמים, ובהיבט הזה המכשיר תואם לתקנים המודרניים שמתפתחים.

דבר שני שאפשר לראות, הוא שהפרטים המוצגים בקצה העליון של המכשיר דומים מאוד למה שמוצג כיום בדרך כלל במכשירים שמבוססים על אנדרואיד, וזה שעה, עוצמת סוללה והעוצמה של החיבור הסלולארי.

זה אומר שככל הנראה גם אם תהיה למכשיר מערכת הפעלה משלו, יהיה מדובר למעשה במעין ממשק קנייני בדומה למה שנוהגות לעשות יצרניות רבות בשוק.

מוקדם יותר השנה נודע שרובין – עם 40 עובדיו – כבר קרוב להציג אבטיפוס, ויכול להיות שזו הסיבה שהוא העלה את התמונה לטוויטר.

לפי הפרטים שנחשפו אז, מדובר יהיה במכשיר עם מסך בגודל 5.5 אינץ' שכאמור יציע יחס מסך לגוף גבוה מאוד.

בנוסף עובדת החברה על יישום של מסך רגיש לעוצמת לחיצה, בדומה ל-3D Touch שאפל (Apple) הציגה ב-iPhone 7, וכן מחבר ראשי ייעודי שישמש להכל: להטענה, לחיבור למחשב וכן לחיבור להרחבות ייעודיות חיצוניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים