נציגי קיבוצים יפגשו יזמים וסטארט-אפיסטים – למטרת השקעה

במפגש יופיעו בפני נציגי קיבוצים ומפעלים שורה של יזמים ממגוון תחומים, בהם הבית החכם, מזון בריאות, פרסום אונליין וחקלאות הידרופונית אישית

אודי אורנשטיין, מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית. צילום: יח"צ

נציגים מקיבוצים שונים ברחבי הארץ יערכו בשבוע הבא מפגש עם יזמים וסטארט-אפיסטים, על מנת לבדוק אפשרויות להשקעה.

במפגש יופיעו בפני נציגי קיבוצים ומפעלים שורה של יזמים ממגוון תחומים, בהם הבית החכם, מזון בריאות, מיגון אישי, פרסום אונליין, צמצום השראה אלקטרומגנטית שמייצרים מכשירי חשמל וחקלאות הידרופונית אישית.

בין המיזמים החדשים: נעילה חשמלית מרכזית בקליק אחד לדלתות ולארונות, שמתאימה לבית עם ילדים, ציוד אישי פרטי של בני הזוג, תרופות ולמשרדים עם מסמכים חסויים; סדרת מאכלי יוגורט ללא חלב או סויה; וחקלאות הידרופונית לגידול בריא של ירקות בבית ללא חשמל ומים.

המפגש מאורגן על ידי קרן המשתלה, שהוקמה על ידי התנועה הקיבוצית ואיגוד התעשייה הקיבוצית במטרה לעודד כניסת קיבוצים ומפעלים לתחומי ההיי-טק, כאמצעי לצמיחה. הקרן מייצרת את החיבורים בין הקיבוצים המשקיעים לבין היזמים, ומעורבת ומסייעת בתהליך ההשקעה.

אודי אורנשטיין, מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, מסר ש-"מטרת המפגש אינה רק חיבור כספי בין הקיבוץ ליזם, אלא שיתוף פעולה רחב, שכולל עבודה של הסטארט-אפ בקיבוץ – מה שיוצר מקורות הכנסה חדשים לחברים ומעודד מעגלים נוספים של נותני שירותים. המפעלים המפוארים ביותר בתעשייה הקיבוצית צמחו ממיזמים קטנים ואנחנו פועלים כעת ליצירת הדור הבא".

המפגש ייערך ביום שני, 3 באפריל, באפעל. לצד חברות ההיי-טק יוצגו במהלכו מיזמים בתחומי החקלאות, כולל קטפת פירות למטעים וחממות עם ראייה ממוחשבת שחוסכת מעלויות הקטיף, ואפליקציה המדווחת על רמת הבשלות פירות ומתאימה למגדלים, כורמים, יקבים, בתי אריזה וסופרמרקטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים