לביא טיימטק יישמה באלכם מדיקל מערכת גיוס וניהול כוח אדם; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

מערכת HumaNet נועדה לספק פתרון מלא ומקיף לכל צורכי ניהול המשאב האנושי בארגון - משלב הגיוס, דרך ניהול מחזור חיי העובד ועד לסיום העסקתו ● כמו כן, המערכת תומכת בניהול תיקי עובד ממוחשב ● חגית לרנר, מנהלת משאבי אנוש באלכם מדיקל: "השימוש במערכת HumaNet הוריד משמעותית את ההשקעה בצד האדמיניסטרטיבי של תהליך הגיוס"

לביא טיימטק הטמיעה את מערכת HumaNet לגיוס וניהול כוח-אדם בחברת אלכם מדיקל, המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים מתכלים למערכות רפואיות. המערכת החדשה מהווה סביבה ממוחשבת מתואמת ואחידה לניהול כלל עובדי החברה בסניפיה בארץ, עם ממשקים למערכות השכר והנוכחות. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בעשרות אלפי שקלים.

מערכת HumaNet נועדה לספק פתרון מלא ומקיף לכל צורכי ניהול המשאב האנושי בארגון – משלב הגיוס, דרך ניהול מחזור חיי העובד ועד לסיום העסקתו. כמו כן, המערכת תומכת בניהול תיקי עובד ממוחשב, הכולל ארכיון מסמכים, ניהול הטבות, קורסים, תנאים סוציאליים ועוד. המערכת מאפשרת אחזור מידע על ידי שאילתות ודו"חות בקרה וניהול.

מערכת HumaNet מתממשקת למערכת הנוכחות – TimeKeeper, גם היא מבית לביא טיימטק, הפועלת בחברת אלכם מדיקל בגרסת SQL ומקשרת את מערך דיווחי הנוכחות של כל עובדי החברה מכלל הסניפים בארץ, כולל עובדי קבלן, למערך המיחשוב הכללי של החברה. מערכת הנוכחות משולבת עם מערכות המיחשוב השונות בארגון, כולל מערכת שכר, בקרת כניסה, משאבי אנוש, ERP ,CRM ומאפשרת לאחד את כל נתוני העובד כבר משלב הגיוס והקבלה לעבודה.

חגית לרנר, מנהלת משאבי אנוש באלכם מדיקל, אמרה, כי "השימוש במערכת HumaNet הוריד משמעותית את ההשקעה בצד האדמיניסטרטיבי של תהליך הגיוס. המערכת מאפשרת תהליכים אוטומטיים, שליפה מהירה של נתונים, מעקב ובקרת שלבי תהליך הגיוס, כמו גם מניעת טעויות וכפילויות, וכך הצלחנו לצמצם את משאבי הזמן הנדרשים לטיפול בתהליכי הגיוס. בתקופה זו, של קבלת מספר גדול של קורות חיים עבור כל משרה שאנו מציעים, מערכת HumaNet משמשת אותנו גם לבניית מאגר מועמדים איכותי לצרכים עתידיים של ארגון הממשיך לצמוח באופן עקבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים