תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VERTICA, יום ג' 21 במרץ, מרכז פרס לשלום, תל אביב

Big Data כמנוע צמיחה של חברות הטכנולוגיה

09/03/2017 10:36
סיון רוזנברג, מנהלת לקוחות מגזר טכנולוגי, Vertica ישראל. צילום: יח"צ

כתבה: סיון רוזנברג, מנהלת לקוחות מגזר טכנולוגי, Vertica ישראל

בימינו, יותר מבכל זמן אחר בהסטוריה, משפטים כגון "ידע זה כח" ו-"ידע שווה כסף", מקבלים משנה תוקף.

הררי המידע שמצטברים בעקבות הדיגיטציה שעוברים ארגונים רבים מחייבים מערכת שתאפשר להפוך מידע לערך. הערך יכול להתפרש בצורות שונות בהתאם לתחום הטכנולוגי של הארגון ולסייע ביצירת רווחים לארגון. לדוגמה, היכולת לספק את המסר הנכון לקהל הנכון בזמן הקצר ביותר, ניתוח קמפיינים פרסומיים התואמים לאופי הלקוחות, היכולת להגיב בזמן אמת לשינויים בהתנהגות הקהל, חיזוי השוק דרך הצלבה של נתונים קדומים, שיפור וייעול תוצרים, ניתוח מגמות על פי נתונים גיאוגרפיים, ועוד.
Vertica, כפלטפורמה אנליטית, מאפשרת לארגון ללמוד ולהבין את הנושאים העסקיים שבהם הוא פועל ולהפיק מידע משמעותי על ידי איתור דפוסים ומגמות, קורלציות על מידע היסטורי ועכשווי ושימוש באלגוריתמים מתקדמים של Data Mining ו-Machine learning – לצורך תחזיות בנוגע לפעילות העסקית של הארגון ולקוחות הקצה (Predictive analytics), וכל זאת בשימוש של מאות פונקציות אנליטיות מתקדמות.

הדרישה לתחקור כמויות מידע ההולכות וגדלות, חיזוי וניתוח מגמות וקבלת תובנות עסקיות בזמן אמת, מציבה בפני החברות הטכנולוגיות אתגרים וצרכים חדשים על מנת להישאר מובילות בתחומן.

מלבד התחרות הטבעית הגוברת והתמורות בשוק, חברות רבות נאלצות לחשב מחדש את מסלולם האסטרטגי ולהתאים את המודל העסקי בסביבה התחרותית שבה הן פועלות, לדוגמה מעבר בין פתרון On Premise לפתרון SAAS, הוספת פתרון/מעבר לפתרון מבוסס ענן, עליה בכמות הנתונים ושמירה על ביצועים, אינטגרציה עם פתרונות טכנולוגיים נוספים, וכו'.

שינויים אלו ועוד מעלים דילמות רבות עבור הארגון – עד כמה הטכנולוגיה שבחרתי מתאימה לאסטרטגיה החדשה? כיצד ניתן לשפר את הטכנולוגיה הקיימת? האם עליי לבחון טכנולוגיות חדשות? האם השינוי ישים ומה המשמעות הכלכלית לשינוי זה?

על מנת לסייע לחברות לצלוח משוכות טכנולוגיות אלו ולאפשר מיקוד בפיתוח והגדלת הרווחים, נדרש פתרון טכנולוגי המותאם מבסיסו לעולם "החדש" ומודל עסקי מגוון העומד בקצב המהיר של השוק.

Vertica – מנוע עיבוד המידע המרכזי בארגון

Vertica הינה מסד נתונים טורי מבוזר (Distributed Columnar DB) עם יכולת Scale Out לפי דרישה ללא Down-Time, כך שניתן לאסוף כמויות בלתי מוגבלות של מידע מובנה/מובנה למחצה, וליצור תשתית עיבוד נתונים איתנה שתאפשר לארגון לגדול ולהתפתח.

פלטפורמה אנליטית חכמה זו מעניקה לארגון את היכולת להתמודד עם זרימת נתונים רציפה, ובמקביל לבצע תחקור בזמן אמת של המידע – כך שיכולת התחקור אינה נפגעת כתוצאה מזרימה וטעינה מרובה של מידע חדש.

השימוש בממשק משתמש – Standard ANSI SQL מאפשר עקומת למידה פשוטה עבור אנשי ה-DB בארגון והסתגלות מהירה למוצר. בנוסף, האינטגרציה עם Hadoop/Spark/Kafka מאפשרת הקמת Eco-System מגוון ומתאים לצרכי עיבוד המידע המשתנים של הארגון.

Vertica כמודל עסקי רבגוני

חברות טכנולוגיות נוטות לעיתים לפזר מאמצים על מספר כיוונים עסקיים, בדרך כלל חשיבה זו מאתגרת את החברה שאמורה להגיע לשוק במהירות, ליצור יתרון יחסי על המתחרים ובדרך כלל במשאבים מוגבלים.

לצורך כך פיתחנו ב-Vertica מודל עסקי דינאמי שמקנה לחברה את האפשרות להשתמש ברישיון הנרכש, בין אם בתשתית פיזית או וירטואלית הנמצאת בארגון או בענן ציבורי/פרטי (AWS/Azure), ולשנות את האימפלמנטציה על פי דרישות הארגון. בנוסף ניתנת האפשרות להקים אתר Disaster Recovery ו/או Dev site ללא רכישה נוספת של רישיון.

ל-Vertica קיים מודל רישוי עבור לקוחות במודל OEM, המאפשר ליהנות מתמיכה טכנולוגית/עסקית/שיווקית נרחבת לצורך קידום מוצריהם.

לסיכום, Vertica כפלטפורמה אנליטית מותאמת למגוון רחב של לקוחות בתחומים שונים בשלבים שונים של התפתחותם (מ-TB- ועד PBs) ומעניקה את הגמישות המירבית בתכנון אסטרטגי ארוך טווח.

אני מזמינה אתכם להירשם לכנס Big Data השנתי של Vertica ישראל, שיתקיים ב-21 במרץ במרכז פרס לשלום ולחדשנות. באירוע תוכלו לפגוש את אנשי המוצר, לשמע סיפורי לקוחות ולקבל תובנות על היתרונות העסקיים והטכנולוגים של המוצר.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים