יעל הטמיעה CRM של סיבל בכללית מושלם במיליוני שקלים

המערכת, ששמה ''עידן'', תשרת כ-500 משתמשים בכל מוקדי המכירה והשירות של הביטוח המשלים ● היא מחליפה מערכת iSeries ותיקה בת 16 שנים ומיועדת לניהול פוליסות הביטוח המשלים

אמיתי פולק, מנהל אגף יישומים עסקיים בחטיבת התוכנה בקבוצת יעל. צילום: יח"צ

יעל תוכנה מקבוצת יעל הטמיעה מערכת CRM במערך כללית מושלם בשירותי בריאות כללית. הפרויקט, שהחל בשנת 2016, הסתיים בימים אלה והיקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים.

כללית מושלם מספקת ללקוחות שירותי בריאות כללית כיסויים שאינם כלולים בסל הבריאות, עם יותר מ-80 שירותים. המערכת לניהול קשרי לקוחות שהועלתה לאוויר היא של סיבל (Siebel) מבית אורקל (Oracle). המערכת, ששמה "עידן", תשרת כ-500 משתמשים בכל מוקדי המכירה והשירות של הביטוח המשלים.

המערכת החדשה בכללית מושלם, מחליפה מערכת iSeries ותיקה בת 16 שנים ומיועדת לניהול פוליסות הביטוח המשלים. כעת, עם השלמת ההטמעה שלה, המערכת מספקת תמונה מלאה ואמינה, המותאמת לכל לקוח על פי מאפייניו האישיים – בכל התקשרות בין הלקוחות וכללית מושלם.

עפר הדס, מנמ"ר כללית מושלם, אמר כי "מדובר בהחלפת מערכת הליבה של כללית מושלם, במהלך שבוצע בצורה חלקה ובמקביל – במטה החברה ובכל מוקדי המכירה והשירות. המערכת החדשה מאפשרת שיפור ניכר בתהליכי העבודה של הנציגים ומביאה להקלה משמעותית על עבודתם".

קפיצת מדרגה

מאיה רדושינסקי, ראש אגף שירות ותפעול בכללית מושלם, אמרה כי "המערכת משתלבת בחזון וביעדי הליבה של כללית מושלם. היא מאפשרת ניהול אפקטיבי וידידותי של עולם השירות שלנו. באמצעות המערכת, חוויות השירות – הן של הנציג מוסר המידע והן של הלקוח – מקבלות מימד ידידותי, רב-תכליתי ואפקטיבי ביותר. עולם השירות שלנו ביצע קפיצת מדרגה עם הטמעת המערכת".

אמיתי פולק, מנהל אגף Business Applications בחטיבת התוכנה של יעל, הוסיף כי "הפרויקט הינו חלק מתוכנית רחבה של הטמעת מערכת ליבה בקופה. זכינו למחויבות מלאה של הנהלת כללית מושלם ועבדנו על פי תוכנית ניהול סיכונים מדוקדקת, שתמכה בניהול השינוי בצורה הטובה ביותר. העלייה לאוויר, שנעשתה במקביל בכמה מוקדים בו זמנית, עברה בצורה חלקה וללא תקלות".

הפרויקט בכללית מושלם הוא חלק מפרויקט גדול בהרבה במסגרתו יעל הטמיעה ב-2011 מערכת CRM של אורקל-סיבל בשירותי בריאות כללית. מדובר בפרויקט ה-CRM הגדול במדינה, והיקפו עומד על עשרות מיליוני שקלים. המערכת שהוטמעה משמשת כמערכת ה-CRM המרכזית בשירותי בריאות כללית והיא החליפה כמה מערכות מקומיות שהיו פרוסות בארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים