סינאל שידרגה את המערכת הביומטרית לדיווחי נוכחות בקופ"ח מאוחדת; ההיקף: מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט הוחלפו כל מסופי הדיווח במאוחדת, אף הם של סינאל, בטכנולוגיה מתקדמת יותר, בעלת רמת זיהוי גבוהה ומהירה ● מסופי הדיווח החדישים תומכים בעבודה אונליין ישירות מול השרת מרכזי, עליו הותקנה תוכנת הרמוני, פרי פיתוחה של סינאל ● בסך הכל שודרגו למעלה מ-300 שעוני נוכחות במסגרת הפרויקט

חברת סינאל מלל פייוויי, מקבוצת סינאל תעשיות, שידרגה את מערך התוכנה והחומרה של מערכת הנוכחות בקופת חולים מאוחדת. במסגרת הפרויקט הוחלפו כל מסופי הדיווח, אף הם של סינאל, הכוללים קורא טביעת אצבע בטכנולוגיה מתקדמת יותר, בעלת רמת זיהוי גבוהה ומהירה. מסופי הדיווח החדישים תומכים בעבודה אונליין ישירות מול השרת מרכזי, עליו הותקנה תוכנת הרמוני, פרי פיתוחה של סינאל. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכמה מאות אלפי שקלים.

כמו כן, במסגרת הפרויקט הקימה סינאל שרת מרכזי להרמוני, תוך ביצוע התאמות מיוחדות לממשקים של קופ"ח מאוחדת. הממשקים מאפשרים עדכון אוטומטי של נתוני העובדים וייצוא של נתוני הנוכחות למערכת כ"א של מאוחדת. תהליך התקנת תוכנת הרמוני ושידרוג מסופי דיווח הנוכחות היה מדורג וארך מספר חודשים. בסך הכל שודרגו למעלה מ-300 שעוני נוכחות.

יוסי זיני, ראש תחום מערכות רפואיות במאוחדת, אמר, כי "הפתרון מטפל בכל דיווחי הנוכחות של עובדי מאוחדת. הדיווחים נרשמים במערכת המידע המרכזית באונליין ולא על ידי איסוף בסוף היום. עובד יכול להיכנס למערכת המידע של מאוחדת בכל רגע ולוודא האם הדיווח שלו נקלט – מייד לאחר הדיווח בשעון. אחד היתרונות הבולטים של המערכת הוא היכולת לתת התראה על חוסר בדיווח שעון בעת ביצוע הזדהות למערכות המידע של מאוחדת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים