תוכן שיווקי

CA Technologies דורגה כמנהיגה כוללת בתחום האימות האדפטיבי

27/02/2017 10:44
CA Technologies

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, דורגה כמנהיגה כוללת (Overall Leader) בתחום האימות האדפטיבי (Adaptive Authentication). הדירוג התבצע על ידי חברת האנליסטים KuppingerCole בדו"ח שכותרתו "מצפן מנהיגות" בנושא ניהול זהויות וגישה.

המוצר של CA שהוערך בדו"ח הוא CA Advanced Authentication. הדו"ח העריך פתרונות המתמקדים באימות אדפטיבי – תהליך הכולל איסוף מאפיינים נוספים של משתמשים וסביבותיהם והערכת המאפיינים בהקשר למדיניות מבוססת סיכון.

"CA Advanced Authentication הוא גמיש למדי: הוא זמין כמוצר עצמאי, וגם משתלב עם מוצרים אחרים של CA ושל ספקי IAM אחרים. ניתן לפרוס אותו בתוך הארגון או בענן, שם הוא Multi-Tenant", כתב בדו"ח ג'ון טולברט, אנליסט בכיר ב-KuppingerCole.

"עם מנוע סיכונים (risk engine) המנתח עד 200 גורמי סיכון, ויכולת למידה עצמית של אפיון התנהגות המשתמש במטרה לאפשר אימות רצוף, CA Advanced Authentication הוא בחירה ברורה לרשימת המועמדים כאשר מחפשים פתרון לאימות אדפטיבי".

בדו"ח Leadership Compass: Adaptive Authentication*, חברת האנליסטים KuppingerCole סיווגה חברות מנהיגות לפי ארבע קטגוריות: חדשנות, נוכחות שוק, מוצרים ו"כולל". מנהיגה כוללת נקבעה על סמך דירוג משולב של חדשנות, נוכחות שוק ומוצר. בתחום המוצרים, CA קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר של "חיובי חזק" או "חיובי" עבור אבטחה, פונקציונליות, אינטגרציה, יכולת פעולה הדדית ושימושיות.

"אנו רואים ביקוש משמעותי וגובר לאימות אדפטיבי ורצוף", אמר מרדכי רוזן, סגן נשיא בכיר והמנהל הכללי של עסקי אבטחת המידע ב-CA. "מדובר בדור הבא של אימות המתבצע באמצעות אנליטיקה והוא מרכיב חשוב בחזון של עתיד ללא סיסמאות".

למידע נוסף ניתן להוריד את הדו"ח ולבקר בעמוד פתרונות אבטחת המידע באתר של CA.

* KuppingerCole, "Leadership Compass: Adaptive Authentication," by John Tolbert, February 2017

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בליבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים