מאטל ועליבאבא יפתחו יחד צעצועים חינוכיים אינטראקטיביים בעבור השוק הסיני

ענקית המסחר אונליין תשתף פעולה עם יצרנית הצעצועים הדומיננטית ● המטרה - סינרגיה שתספק להורים צעצועים חדשים למשחק אשר יפתח את ילדיהם בצורה הטובה ביותר

לסייע להתפתחות הילד. אילוסטרציה: BigStock

ענקית הצעצועים מאטל (Mattel) חוברת אל עליבאבא (Alibaba) בשיתוף פעולה לצורך פיתוח ליין צעצועים חינוכיים אינטראקטיביים במיוחד לשוק הסיני של ענקית המסחר האלקטרוני. החברות אמרו כי הן מצפות להתחיל למכור מוצרים באמצע 2017.

מאטל תשווק ותמכור את הצעצועים שלה באמצעות פלטפורמת Tmall.com של עליבאבא, תוך שיתוף פעולה עם מעבדת הבינה המלאכותית של החברה הסינית, כדי "לפתח מוצרים חדשים וחדשניים שנועדו לסייע להתפתחות הילד באמצעות למידה אינטראקטיבית", כך בישרו החברות לתקשורת ביום ג'.

ברבי מבוססת בינה מלאכותית?

השותפות בין השתיים נוסדה לאחר שמאטל טיפחה את מה שמכונה "צוות מאטל" (Team Mattel) בכדי לעזור להביא טכנולוגיה מתקדמת לכמה ממותגי הליבה שלה, בכללם בובות הברבי וצעצועי הפעוטות של פישר פרייס (Fisher-Price).

הכיוון החדש של יצרנית הצעצועים כרוך מן הסתם גם בכך שביצועיה של מניית החברה בשנה האחרונה לא עמדו בציפיות ונחלשו משמעותית, עם ירידה בשיעור של 17%, ועוד יותר בשינוי ההנהגה של החברה, עם מינויה החדש של נשיאת גוגל (Google) אמריקה לשעבר, מרגו גיאורגיאדיס, למנכ"לית מאטל.

"למשחק יש השפעה עצומה על הקוגניטיביות של הילד,על הצמיחה החברתית והרגשית", אמרה גיאורגיאדיס בהצהרה של החברה.

"המטרה שלנו היא לעזור להורים בסין לגדל את הילדים בצורה הטובה ביותר. נעשה זאת באמצעות שילוב המומחיות של מאטל בלמידת ילדים וההתפתחות שלהם עם היכולת האדירה של עליבאבא והתובנות השיווקיות שלה", כך אמרה גאורגיאדיס בהסבריה על יתרונות וסיבות השת"פ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים