תוכן שיווקי

קמינריו חושפת פלטפורמת אחסון בנפח של פטה-בייטים עבור יישומים על פי דרישה

הדור השישי של מערך all-flash המבוסס על פלטפורמת התוכנה VisionOS, מספק גידול פי חמישה בקיבולת, והכפלת ביצועים עם נתיב חלק לחדשנות מתמשכת

08/02/2017 15:01
דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון all-flash מובילה, הכריזה היום על זמינות הדור השישי (Gen6) של מערך K2 all-flash, אשר מספק אחסון בהיקפים של פטה-בייטים מרובים, לצד הביצועים, חסכון ואג'יליות שנועדו לעמוד בדרישות של עולם על-פי-דרישה.

Kaminario K2 Gen6 מבוסס על פלטפורמת התוכנה VisionOS, אשר מבצעת אופטימיזציה למשאבי חומרה המסחריים הטובים מסוגם. K2 נבנה לאספקת יישומים בעננים פרטיים בעלי סקלאביליות גבוהה ביותר או בתשתיות-כשירות.

ארכיטקטורת scale-up ו-scale-out הייחודית של K2 מכסה את שני מימדי ההתרחבות – נפח אחסון וביצועים. המערך יכול לגדול באופן לינארי במספר ליבות המעבדים, ולהרחיב באופן עצמאי את קיבולת כונני solid-state. בכך שוברת הארכיטקטורה את הגבולות של ארכיטקטורות קשיחות.

חידושים בטכנולוגיית דחיסה מאפשרים ללקוחות K2 Gen6 לממש יעילות קיבולת אחסון מובילה בתעשייה, המגובה על ידי Kaminario ForeSight Storage Assurance program – תכנית הגנת השקעה המקיפה ביותר בתעשייה עבור אחסון ארגוני.

"פלטפורמה חדשה זו מהווה ציון דרך נוסף עבור קמינריו, וממקמת אותנו על נתיב מהיר להגדלת  היתרון התחרותי שלנו בשוק" אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו.

K2 Gen6. צילום: יח"צ

K2 Gen6. צילום: יח"צ

"השילוב של הגברת ביצועים ויעילות קיבולת, יחד עם היכולת לבצע באופן חלק scale-out מדורות קודמים של K2, מעניק ללקוחותינו את האג'יליות הדרושה להם כדי להתחרות בעולם המודרני המחובר-תמיד".

נקודות מרכזיות במוצר

Kaminario K2 Gen6, מערך אחסון All-flash בהיקף פטה בייטים

K2 Gen6 מספק סקלאביליות מרובת פטה בייטים בתוך מרחב צמצום נתונים משותף. ה-K2 מורכב מ- K-Blocks מודולריים אשר כוללים צמד בקרים active-active, ובין אחד לארבעה מדפי כוננים שכל אחד יכול לקלוט 24 כונני SSD.

תוך מינוף כונני 4TB 3D TLC, מתרחב Gen6 K-Block יחיד עד 1 טרה-בייט של נפח אחסון אפקטיבי – גידול פי חמישה ביחס ל- Gen5 K-Block. עם תכנון scale-out אמיתי, הגישה ל-Volumes נעשית מכל בקרי active-active. תוך אימוץ מעבדי Intel Broadwell, מספק ה-K2 Gen6 גידול של פי שניים בביצועים ביחס לדור הקודם. לקוחות קמינריו יוכלו להוסיף מודולים של Gen6 להטמעות Gen5 קיימות ללא הפרעה.

משנים את כלכלת ה- All-flash עם הפחתת נתונים הטובה מסוגה

בנוסף לשיפור בקיבולת הפיזית ובצפיפות, K2 Gen6 כולל הטמעה חדשנית של אלגוריתמי דחיסה סטנדרטיים, אשר מבצעים אופטימיזציה לשימוש במשאבי חומרה.

השיפורים ביעילות הדחיסה מספקים שיפור של יותר מ-25% בהפחתת נתונים כוללת במרבית תרחישי השימוש – ומאפשרים ללקוחות לקבל מהמערך קיבולת אפקטיבית יותר. קמינריו מעבירה ערך זה ללקוחותיה, עם יחס צמצום נתונים מובטח של 4:1.

אם לקוחות לא יוכלו להשיג הפחתה ביחס 4:1 במהלך חיי המערך, קמינריו תספק נפח אחסון נוסף ללא עלות נוספת.

Kaminario VisionOS: ארכיטקטורת All-flash מוגדרת תוכנה ומסגרת שירותי נתונים

k2 Gen6 מבוססת על VisionOS, ארכיטקטורה ופלטפורמה מוגדרת תוכנה של קמינריו, לאספקת שירותי נתונים מתקדמים. VisionOS מהווה שיא של למעלה משמונה שנים של חדשנות all-flash, ומספקת יכולות ייחודיות אשר כוללות את יכולת קמינריו לבצע scale-up ו-scale-out, במטרה לספק ביצועים חזקים בסביבות של עומסי עבודה מורכבים, לאופטימיזציית השימוש במשאבי חומרה, וכדי לספק יעילות קיבולת אחסון המובילה בתעשייה.

מסגרת אחסון מוכנה-למחר מאיצה אימוץ של חדשנות חומרה חדשה

הגישה מוגדרת-תוכנה של קמינריו מאפשרת אימוץ מהיר של החידושים האחרונים באחסון, קישוריות וחומרת מעבדים. K2 Gen6 כוללת סביבת עבודה מוכנה-למחר, שמספקת דרך חלקה לאימוץ חדשנות של חומרה חדשה הצפויה במהלך 18 עד 36 החודשים הבאים.

K2 Gen6. צילום: יח"צ

K2 Gen6. צילום: יח"צ

בנוסף, קמינריו ממשיכה להוביל את התעשייה בחשיבה מחודשת על ארכיטקטורת מערכי אחסון, תוך הבטחת הגנת השקעות באמצעות נתיב שדרוג חלק עבור לקוחות קיימים.

"פילוסופיית הטכנולוגיה של קמינריו מתמקדת בחדשנות מוגדרת-תוכנה, תוך עבודה עם ספקי טכנולוגיה מובילים כדי לספק את מערך all-flash בעל היכולות הטובות ביותר בשוק", אמר דורון טל, ארכיטקט ראשי בקמינריו.

"עם טכנולוגיות חומרה כגון NVMe ו-NMVe Fabrics שמתפתחות במהירות, אנו נהיה ממוצבים כדי להוביל את התעשייה בהשקת פתרונות ארגוניים הממנפים את טכנולוגיות החומרה החדישות ביותר הזמינות".

למידע נוסף על קמינריו לחצו כאן.

אירועים קרובים