נשיא חדש לאפלייד מטיריאלס ישראל: עופר גרינברגר

גרינברגר יכהן כנשיא החברה וכמנכ"ל PDC ● הוא יחליף את איתי רוזנפלד, שפרש מאפלייד מטיריאלס לאחר כ-20 שנות פעילות, מהן חמש שנים בשני תפקידים אלה

עופר גרינברגר, נשיא אפלייד מטיריאלס ישראל ומנכ"ל PDC. צילום: אפלייד מטיריאלס

אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) ישראל הודיעה הבוקר (ג') על חילופים בראשות החברה: עופר גרינברגר מונה למנכ"ל PDC, החטיבה העסקית של החברה בארץ, ולנשיא אפלייד מטיריאלס ישראל. הוא ייכנס לתפקידו במחצית השנייה של פברואר. גרינברגר יחליף בתפקידו את איתי רוזנפלד, שפרש לפני מספר חודשים, לאחר 20 שנות עבודה בחברה, מהן חמש שנים בשני תפקידים אלה.

במסגרת זו ינהל גרינברגר את פעילות ה-PDC (ר"ת Process Diagnostic Control) – פיתוח מערכות לתחום בקרת ייצור השבבים, שהיא אחת הפעילויות המרכזיות של אפלייד מטיריאלס העולמית. המטה של החברה בישראל מהווה את מרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר שלה מחוץ לארצות הברית. בנוסף, במסגרת תפקידו כנשיא אפלייד מטיריאלס ישראל, ינהל גרינברגר פעילויות נוספות של החברה שמתקיימות בארץ.

גרינברגר (55) הוא בעל ניסיון ניהולי ומקצועי עשיר בתחומי טכנולוגיה מורכבים. בין השנים 2012-2015 הוא כיהן כמנכ"ל אורביט מערכות תקשורת, שעוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים. לפני כן שימש במשך כשמונה שנים כנשיא וכמנכ"ל KLA-Tencor ישראל, שעוסקת בבקרת ייצור שבבים. בין 1993 ל-2003, במסגרת עבודתו ב-Kulicke & Soffa Industries, הוא כיהן כמנכ"ל מיקרוסוויס בישראל ושהה בארצות הברית ובסינגפור, שם מילא תפקידי ניהול בכירים בחברה. בשנה האחרונה שימש גרינברגר כמנכ"ל הסטארט-אפ QuickRing.

יצוין כי השנה ימלאו שני עשורים לפעילותה של אפלייד מטיריאלס בישראל. החברה השקיעה בארץ בעשור האחרון כ-1.5 מיליארד דולר. כיום עובדים באפלייד מטיריאלס ישראל כ-1,250 עובדים והיא מגייסת בימים אלה כ-100 עובדים למגוון משרות בתחומי הפיתוח והייצור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים