סמסונג השיקה בישראל מכשירים חדשים בסדרת ה-Galaxy A

החברה הציגה שני מכשירים, בגודלי מסך שונים, המיועדים לשוק הבינוני-גבוה: ה-A5 בעל מסך 5.2 אינץ', וה-A7 בעל מסך 5.7 אינץ'

מצטרפים למשפחה. Galaxy A5 ו-Galaxy A7. צילום: יח"צ

סמסונג (Samsung) השיקה אתמול (ב') באירוע בתל אביב את המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy A שלה, והציגה שני מכשירים, בגודלי מסך שונים, המיועדים לשוק הבינוני-גבוה: ה-A5 בעל מסך 5.2 אינץ', וה-A7 בעל מסך 5.7 אינץ'. המכשירים החדשים זמינים החל מהיום בשוק הפתוח, ובימים הקרובים יושקו גם אצל מפעילות הסלולר.

לדברי החברה, זוהי גרסה שלישית לסדרת ה-A, שעברה מהפכה עיצובית ופונקציונלית, ועוצבה עם החומרים הטובים ביותר, עם רמת ההקשחה הגבוהה ביותר (IP68) ובשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של סמסונג – החל ממסך FHD Super AMOLED ומעבדי Octa Core, עבור בחיישן טביעת אצבע, בביצועי סוללות טובים יותר וחיבורי USB Type-C.

ללא צורך "להעיר" את המכשיר

הסדרה החדשה מאופיינת במצלמות 16 מגה פיקסל – הן הקדמית, לצילומי סלפי, והן האחורית. הכוללות ממשקים ופילטרים לשיפור התמונות. עוד מציעה הסדרה עמידות למים ולאבק בתקן IP68.

המכשירים מציעים זיכרון פנימי של 32 ג'יגה-בייט, עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס microSD של עד 256 ג'יגה-בייט, טעינה מהירה ותצוגת Always On המאפשרת למשתמש לראות את השעה, את התאריך והתראות נוספות על גבי מסך כבוי ללא צורך "להעיר" את המכשיר. הסוללה במכשיר ה-A7 היא בת 3,600 מילי-אמפשר לשעה, וזו שבמכשיר ה-A5 היא בת 3,000 מילי-אמפר לשעה.

המחיר המומלץ של ה-A7 יעמוד על 2,399 ש"ח ואילו זה של ה-A5 יהיה 1,999 ש"ח. לרגל ההשקה מציעה החברה כרטיס זיכרון של 64 ג'יגה-בייט במתנה למי שירכוש את המכשירים, הזמינים בארבעה גוונים – שחור, זהב, ורוד ותכלת.

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, אמר, כי "אנחנו גאים להשיק היום סדרת מכשירים עם מפרט פרימיום ותג מחיר של סדרת שוק ביניים. אני בטוח שהמכשירים יתנו מענה מושלם ללקוחות המבקשים ליהנות ממפרט של מכשיר פרימיום, במחיר אטרקטיבי במיוחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים