יד2: רבים רוצים להיפטר ממכשירי ה-iPhone הישנים שלהם – ומוכרים אותם באתר

מספר מכשירי ה-iPhone והאביזרים התואמים להם שנמכרים בימים אלה ביד2 עומד על 1,200 - חלקם חדשים וחלקם יד שנייה ● מהאתר נמסר, כי מאז יולי, ירד המחיר הממוצע של הדגמים השונים ב-20%, והוא עומד כיום על 2,000 שקלים למכשיר ● "אני מאמין שבעקבות מכירת ה-iPhone על ידי חברות הסלולר בארץ, בחודש הקרוב נראה גידול במספר המודעות למכירת מכשירים אלה באתר", אמר רועי שגב, סמנכ"ל יד2

יותר מ-1,200 מכשירי iPhone ואביזרים שונים התואמים להם נמכרים בימים אלה באתר יד2 – כך עולה מבדיקה שערך צוות האתר. חלק מהמכשירים המוצעים הם חדשים, אולם חלקם מכשירי יד שנייה.

מהאתר נמסר, כי מאז יולי השנה, ירד המחיר הממוצע של הדגמים השונים המוצעים למכירה ב-20%, והוא עומד כיום על 2,000 שקלים למכשיר. הדגם הפופולרי באתר הוא ה-3Gs החדש, עם 16 ג'יגה-בייט. מי שמוכן להסתפק בדגם הישן ביותר, 2G עם 8 ג'יגה-בייט, יוכל לקנות אותו תמורת 1,000 שקלים, ומי שיקנה את הדגם החדש, עם 32 ג'יגה-בייט, ישלם תמורתו 2,700 שקלים.

רועי שגב, סמנכ"ל יד2, אמר, כי "אני מאמין שבעקבות מכירתם של מכשירי ה-iPhone על ידי חברות הסלולר בארץ, בחודש הקרוב נראה גידול במספר המודעות באתר שבהן מוצעים מכשירים אלה למכירה. רבים רכשו את המכשירים בחו"ל במטרה למכור אותם, וכעת יעדיפו להיפטר מהם, גם אם במחיר זול יותר מהמחיר שבו התכוונו למכור מלכתחילה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יניב מאור

    האתר לא הוכרז כאמין על-ידי אף גורם רשמי בישראל, ובשל כך אני מסיק כי גם הנתונים והמספרים בכתבה אינם אמינים. בדקתי בשעת עלייה לפרסום של הכתבה אם אכן ביד 2 יש 2000 אייפון, והסתבר שהיו רק 400. הפרש משמעותי - ואכן מראה על חוסר אמינות.

אירועים קרובים