תוכן שיווקי
לקראת מסיבת השנה של ProductTank TLV, יום א', 29 בינואר, מועדון הבסקולה בתל אביב

קהילת מנהלי המוצר הגדולה בישראל מתכנסת למסיבת השנה שלה

26/01/2017 12:57
מוריה קסיס, מקימת ProductTank TLV. צילום: עומר הכהן

ProductTank TLV היא קהילת מנהלי המוצר הגדולה בישראל, שמונה מעל 2,000 חברים. אחת לחודש מתכנסת הקהילה למפגש מקצועי, שבו מתקיימות הרצאות מפי מיטב מנהלי המוצר בארץ ובחו"ל. בכל מפגש שכזה משתתפים כ-130 מחברי הקהילה, שנהנים מהתכנים כמו גם מהאפשרות להתייעץ האחד עם השני ולהתעדכן על הנעשה בתחום.

את הקהילה הקימה לפני כשנה מוריה קסיס, מנהלת מוצר ו-Senior Venture Associate בקרן ההשקעות UpWest Labs. היא עשתה זאת מתוך תשוקה לעולם המוצר בכלל ולמשמעות שלו בעולם היזמות בפרט. הקהילה הינה ארגון ללא מטרות רווח, שמטרתו היחידה היא להוות פלטפורמה לשיתוף ידע בתחום.

ProductTank TLV

ProductTank TLV

להבדיל מעולמות תוכן אחרים בתחום הטכנולוגי, ניהול המוצר הוא תחום שמורכב בבסיסו מההשקה בין טכנולוגיה, עסקים, עיצוב ופסיכולוגיה. לכן, רכישת כלים מקצועיים בתחום היא דבר מורכב וטרם נמצא לכך מענה.

הקהילה מורכבת ממנהלי מוצר, ממנכ"לים, שמטבע תפקידם נושאים באחריות למוצרי החברה, וממפתחים שרואים בניהול המוצר כלי מממש לטכנולוגיה. היא שמה לה למטרה להוות פלטפורמה מלמדת עבור אותם השואפים להיכנס לתחום ניהול המוצר ומקנה ידע, כמו גם כלים איך להתראיין.

ביום א' הקרוב, ה-29 בינואר, תתקיים מסיבת השנה של ProductTank TLV במועדון הבסקולה בתל אביב. הערב החגיגי הזה ייסוב סביב האתגר של הובלת וניהול מוצרים בצוותים, ללא מרות. האירוע ייפתח בהרצאות אקסלוסיביות לערב זה, אחת מהן היא של מימי הואנג, דירקטורית ניהול מוצר במטה של אוטודסק (AutoDesk) בסן פרנסיסקו. הוא יימשך במסיבה ובאירוע חברתי למנהלי מוצר, יזמים וכל אותם המתעניינים בפתרון החידה העומדת בבסיס החדשנות: איך יוצרים את המוצר הגדול הבא?

"מנהלי המוצר חייבים להיות מעודכנים במתרחש בשוק"

לדברי קסיס, "החשיבות שבקהילת ProductTank TLV עבור מנהלי המוצר בישראל נעוצה בעובדה שלשיח המקצועי בתחום אין כיום מתחרה או אף תחליף. מנהלי המוצר נושאים על גבם את האתגר שבהטוויית אסטרטגיית המוצרים של החברה, כמו גם היישום שלה בפועל, בעבודה היומיומית. כתפקיד שנושא עימו אלמנט משמעותי של חזון, מנהלי מוצר חייבים להיות מעודכנים היטב במתרחש בשוק ולהבין לאן נושבות הרוחות, בין בתוך הארגון ובין מחוץ לו, ולאזן בין השניים".

היא ציינה כי "האפשרות להתייעץ עם מנהלי מוצר מחברות אחרות, לשמוע איך הן עובדות וללמוד – בין מההצלחות ובין מהטעויות שלהן – היא בעלת ערך בל יתואר. ללמוד את הכול לבד, גם אם אפשרי (וזה לא), ייקח הרבה מאוד זמן. בתחום שבו יש שינויים משמעותיים בכל יום, לאלמנט הזמן יש חשיבות קריטית".

קסיס סיכמה באומרה ש-"בתי הקברות של המוצרים הכושלים מלאים ברעיונות שנכשלו לא מפני טיבם הפחות אלא בגלל תכנון והוצאה לפועל לא מספקים".

אירועים קרובים