תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב - IT Awards 2016

גולד מיינרס מברכת את שירותי בריאות כללית על זכייתה בתחרות מצטייני המחשוב

24/01/2017 15:51
שירותי בריאות כללית

גולד מיינרס (Gold Miners), המתמחה ביישום פתרונות אנליטיים, מערכות תמחיר, ניהול ותכנון תקציב, מברכת את שירותי בריאות כללית על זכייתה בתחרות מצטייני המחשוב – IT Awards 2016, בקטגוריית יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי. הפרס לשירותי בריאות כללית ניתן על ביצוע פרויקט להטמעת מערכת תמחור שירותים רפואיים ברשת בתי החולים שבבעלותה. גולד מיינרס שימשה כמיישמת ומטמיעה בפועל של הפרויקט.

בנימוקיה לזכייה כתבה ועדת השיפוט של התחרות כי הטמעת המערכת כללה "מחשוב כל תהליך תמחור השירותים הרפואיים בבתי החולים של הכללית, כגון עלות יום אשפוז, עלות לידה ועוד. כך מתאפשר למקבלי ההחלטות לבצע ויסות וניצול אופטימלי של המשאבים ולבדל את הקופה מול מתחריה".

מערכות התמחיר, אותה מטמיעה גולד מיינרס, מיועדות לספק לארגונים, ולעומדים בראשם, ניתוח מקיף, כולל ושלם של עלויות השירותים אותם הם מספקים ללקוחותיהם. באמצעות מערכות אלה מתאפשר לארגונים לאתר בצורה חדה את השירותים או הלקוחות שגורמים לארגון להפסד כספי, ומנגד את התהליכים שגורמים לארגון להגדיל את שורת הרווח. השימוש המושכל במערכת התמחיר מאפשר להנהלת הארגון לקבל תמונת מצב אינטגרטיבית של עלויות הייצור בארגון, להביא לאופטימיזציה של הקצאת המשאבים ולשפר את היעילות.

"תמחיר נכון משיג יתרון תחרותי לארגון"

ג'ימי קוניארסקי, מנכ"ל גולד מיינרס, ציין כי "אנחנו מברכים את שותפינו בשירותי בריאות כללית על זכייתם. מדובר באחת ההטמעות המשמעותיות של מערכת תמחיר, ברשת הכוללת 14 בתי חולים, שמעסיקים יותר מ-20 אלף עובדים ומספקים אלפי שירותים רפואיים למיליוני לקוחות. המערכת מעניקה למטה הכללית תמונת רנטגן מלאה של הנעשה בשטח, אך באותה העת היא מספקת לשטח – בדגש על מנהלי בתי החולים ומחלקות האשפוז – חשיפה לנתוני היעילות שלהם ומאפשרת להם לקחת אחריות על ניהול המשאבים שלהם".

ג'ימי קוניארסקי, מנכ"ל גולד מיינרס

ג'ימי קוניארסקי, מנכ"ל גולד מיינרס

קוניארסקי הוסיף כי "יותר ויותר ארגונים גדולים מבינים את החשיבות של יישום מערכות תמחיר ייעודיות. בעידן שבו תחרות נמצאת ב-DNA של הסביבה העסקית, קיים צורך גובר להבין בצורה מדויקת את העלות האמיתית של כל שירות אותו הפירמה מספקת, להבין איך מנוצלים המשאבים וכיצד להקצותם, ולמצוא את תמהיל הייצור האופטימלי לארגון. כבר לא מספיק למנכ"ל ולחברי ההנהלה לקבל שורה תחתונה כללית ברמה ארגונית או חטיבתית, אלא קיים צורך לעשות Drill down לרמה של לקוחות, שירותים וערוצים. ללא ספק, יישום של מודלי תמחיר בצורה נכונה משיג לארגון יתרון תחרותי משמעותי".

"יש ולעתים המוטיבציה להטמעה של מערכת תמחיר אינה התחרות, אלא הדרישה של הרגולטור לקבל מידע עסקי מפורט מהארגון", הוסיף. "אנחנו רואים דרישה מהסוג הזה במיוחד בענפי הטלקום, ביטוח והבריאות, ובאזורים בהם רמת התחרותיות נמוכה. גם כאן, מערכת תמחיר יכולה לסייע לאנשי הכספים והכלכלה בארגון לקיים את חובותיהם כלפי הרגולטור בצורה קלה יותר מאשר בשימוש במערכות שאינן ייעודיות לתחום. הדבר יכול להביא לקיצור משמעותי של התהליך המתבצע לטובת הרגולטור, למנוע חיכוכים מיותרים איתו ובמקרים קיצוניים – גם קנסות יקרים".

קוניארסקי סיכם באומרו כי "בסופו של דבר, תפקידה של מערכת התמחיר הוא לסגור את הדליפה של כספים מהארגון ולהביא להגדלת השורה התחתונה. ארגונים שפועלים ברוטינה, בלי היכולת לחקור את מבנה העלויות שלהם, מתמודדים עם המציאות העסקית בצורה חסרה. החשיבות של מערכת התמחיר היא ביכולת שלה לתת להנהלת הארגון כלי שמסייע לה לקבל החלטות נכונות יותר ולהניע את הארגון לרווחיות גבוהה יותר".

אירועים קרובים