LG עוקפת את סמסונג: תשיק את ה-G6 לפני ה-Galaxy 8

לפי דיווח בדרום קוריאה, תאריך ההשקה הוא 10 במרץ ● המכשיר החדש בסדרת ה-G יגיע עם מסך בגודל של 5.7 אינץ', אבל מה שהכי מפתיע בו הוא יחס ההיבט, שיעמוד על 18:9

במה ה-G6 יהיה שונה מה-G5? צילום המכשיר מהדור הקודם: יח"צ

G6, המכשיר הבא בסדרת ה-G של LG, שנחשבת מוצלחת למדי, יגיע לשוק ככל הנראה עוד לפני ה-Galaxy S8 של סמסונג (Samsusng). המגזין הדרום קוריאני ETNews דיווח כי תאריך ההשקה של המכשיר הוא 10 במרץ.

המטרה של החברה היא לספק מראש חלופה למכשיר הדגל הבא של המתחרה מבית. המכשיר החדש יגיע עם מסך בגודל של 5.7 אינץ', אבל מה שהכי מפתיע בו הוא יחס ההיבט, שיעמוד על 18:9, לעומת היחס המקובל – 16:9.

מעבר לעיצוב ולאורך המסך, שאולי ייראו מעט מוזרים למשתמשי הטלפונים החכמים, גם הרזולוציה לא כל כך רגילה: היא מעט יותר מ-2K ועומדת על 2,880  על 1,440 פיקסלים במקום 2,560 על 1,440 פיקסלים.

האם מדובר בגימיק? ולמה זה טוב? זה ממש לא גימיק, טוענים ב-LG, אלא להפך: מדובר במכשיר שיעניק למשתמשים בו חוויית צפייה טובה יותר ויהיה יותר נוח להפעיל בו אפליקציות זו לצד זו. כן ציינה החברה שהיא שיפרה את הנראות של המסך בעבודה בחוץ, בשמש, ושהיא שדרגה את צריכת הכוח של המכשיר בכ-30%. מה שבטוח הוא ש-LG נוטשת את התכנון המודולרי ואת היכולת להוסיף "חברים". היא ציינה בקצרה שזה לא תפס.

LG לא סיפקה פרטים נוספים על התצורה של ה-P6, אך לפי ההערכות הוא יגיע עם Snapdragon 835, המעבד החדש של קוואלקום (Qualcomm).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים