הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל

ביבר, שנכנס לתפקידו לפני קצת יותר מחצי שנה, מסכם את 2016 מבחינתו ומבחינת החברה

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל. צילום: פלי הנמר

במה הצטיינת בשנה האחרונה?
"השנה נפל בחלקי האתגר להקים את סניף פוג'יטסו (Fujitsu) בישראל. זו חברת ה-ICT החמישית בגודלה בעולם (והגדולה ביפן), עם מחזור של 45 מיליארד דולר, 160 אלף עובדים בכ-100 מדינות, ומוצריה ושירותיה ממוקדים למגזרים העסקי והמוסדי בלבד.

פוג'יטסו היא חברת ענק ותיקה ויציבה, בעלת תרבות ארגונית עוצמתית, שהגיעה בכוחות עצמה למעמדה בעולם, עם השקעה אדירה במו"פ, שמניבה טכנולוגיות פרי מיטב המוחות ביפן, וייצור איכותי וקפדני בגרמניה, במפעל מהמתקדמים בעולם.

אישית, אני מאוד שמח ונרגש על ההזדמנות הזו לפתוח ולנהל את פעילות החברה בישראל. זו הפעם השנייה שנופלת בחלקי הזדמנות שכזאת ואני בטוח שההצלחה עם פוג'יטסו תהיה מרשימה.

מאז הצטרפותי לחברה, לפני כחצי שנה, עמלתי על הקמת הסניף, כולל רישום החברה בישראל, מינוי שותפים עסקיים – יעל פתרונות משולבים לשירות ולתמיכה, איסטרוניקס להפצה, ואולטרייד, One1 ואמת מיחשוב כאינטגרטורים ראשיים, גיוס עובדים והקמת המערך הלוגיסטי הנדרש – חלקי חילוף לשירות, משרדים ועוד.

ניצני ההצלחה ניכרים כבר במכירות 2016, וכמות ההזדמנויות והפרויקטים שהחברה מעורבת בהם, יחד עם שותפיה העסקיים, הולכת וגדלה".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"המשך בניית העסקים בישראל וחדירה מוצלחת לשוק הישראלי, תוך הבאת הבשורה של חברה מעניינת, רצינית ועם מוצרים איכותיים".

במה בעיקר תשקיעו ב-2017?
"לפוג'יטסו היצע חסר תחרות בהיקפו של סל מוצרים ושירותים, הכולל מגוון פתרונות כוללים מקצה לקצה, תשתיות תקשורת ושירותים – והכול בראייה של תשתיות ענן מקומי, ציבורי או היברידי.

נשקיע בתמיכה אינטנסיבית בשותפינו העסקיים ובעבודה משותפת עימם, תוך מיקוד בליבת מערכות הנתונים והדטה סנטרים בישראל".

עם אילו סטארט-אפים אתם משתפים פעולה?
"יש לפוג'יטסו 100 דטה סנטרים ברחבי העולם. התחלנו לשתף פעולה באופן חזק מאוד עם חברות ישראליות שפעילות בשווקים הבינלאומיים, מעוניינות לארח ארונות שרתים ואחסון ברחבי העולם ומחפשות חברה אחת שמסוגלת לספק את הפתרון מקצה לקצה 0 בתחומי מערכות החומרה, ההתקנות, השירות מסביב לשעון והאירוח.

הרבה חברות שוקלות ירידה משירותי ענן בינלאומיים דוגמת אמזון (Amazon), עקב התמחור הגבוה, שהולך ותופח עם השימוש, והאלטרנטיבה, עם החזר גבוה ומהיר על ההשקעה, הולכת ותופסת תאוצה. זה מאוד מתאים לסטארט-אפים בשלבים המתקדמים יותר".

בנימה אישית

מי אני? "רענן ביבר, נשוי + 4, גר במושב בלב השרון".
שירות צבאי? "קצין קשר, רב סרן (מיל'), בגדוד קשר אמירים".
לימודים אקדמיים? "כלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "מאי 2016".
מה עשיתי קודם לכן? "מנכ"ל VMware ישראל במשך שלוש שנים, מנהל אזורי ב-דל (Dell) במשך ארבע שנים, מקים סניף דל ישראל ומנכ"ל הסניף במשך 10 שנים".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לדעתך, מהגבוה לנמוך.
"בראש האינטרנט של הדברים, לאחר מכן עיר חכמה, אנליטיקה, תוכנה כשירות (SaaS), מוביליטי, דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), לאחר מכן DRP/BCP, יחסי המנמ"ר והמנכ"ל, דיגיטל וסייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים