קבוצת אמן תספק לכללביט פתרון ערבול נתונים של אינפורמטיקה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

תוכנת ה-Data Masking של אינפורמטיקה תותקן כתוספת לתוכנת אינפורמטיקה הבסיסית הקיימת בכללביט מזה כמה שנים ● מטרתו של הפרויקט הינה לערבל נתונים רגישים באופן אשר ישפר את אבטחת המידע בצורה משמעותית במעבר ממערכות ייצור הנתונים של כלל ביטוח לסביבות הפיתוח והבדיקות

קבוצת אמן, המייצגת בארץ בבלעדיות את חברת אינפורמטיקה (Informatica),תספק את פתרון ערבול הנתונים (Data Masking) של אינפורמטיקה לכללביט – זרוע המיחשוב של חברת כלל ביטוח. תוכנת ה-Data Masking של אינפורמטיקה תותקן כתוספת לתוכנת אינפורמטיקה הבסיסית הקיימת בכללביט מזה כמה שנים. היקפה הכספי של העסקה מסתכם במאות אלפי שקלים.

מטרתו של הפרויקט הינה לערבל נתונים רגישים באופן אשר ישפר את אבטחת המידע בצורה משמעותית במעבר ממערכות ייצור הנתונים של כלל ביטוח לסביבות הפיתוח והבדיקות. ככל חברות הביטוח, מחזיקה כלל ביטוח במידע רגיש של מבוטחים במערכות מוגנות ומאובטחות, אך במעבר לסביבות פיתוח ובדיקה, הנתונים הרגישים אינם ברי פיקוח ועל מנת להמשיך ולהגן עליהם, החליטה החברה לאמץ את פתרון ערבול הנתונים של אינפורמטיקה.

ערבול המידע מסב את המידע רגיש למידע לא מזוהה, הנראה מציאותי, תוך כדי שימור התכונות המקוריות של המידע. הכוונה היא שהמידע המעורבל נשאר רלוונטי ובעל משמעות: שמות נראים כמו שמות, כתובות נראות כמו כתובות, מספרי כרטיסי אשראי מופיעים כמספרים אמיתיים עם הלוגיקה הפנימית של אותו כרטיס אשראי אך הם אינם זהים לנתון המקור.

חיים אינגר, CTO וראש תחום תשתיות ותפעול של כללביט מערכות, אמר, כי "לאחר בדיקה של מספר רב של פתרונות בתחום, שמחנו לראות שלאינפורמטיקה יש את הפתרון היעיל ביותר עבורנו. הטמעת הפתרון על ידי מומחי קבוצת אמן תאפשר לנו לבנות סביבות פיתוח ובדיקה באופן מאובטח, מהיר ובטוח וכן לשמור על עקביות בין מספר בסיסי נתונים מיצרנים שונים. עצם העובדה שתוכנת ה-Data Masking מוטמעת כתוספת לתוכנות אינפורמטיקה שכבר עובדות אצלנו חוסכת זמן ומשאבים".

לדברי ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה בקבוצת אמן, "לפתרון של אינפורמטיקה יתרון ייחודי בשמירה על מפתחות קבועים בסביבות בסיסי נתונים שונים. הפתרון הינו קל לביצוע ומהיר להטמעה ויסייע ללקוח לשמור על אבטחת נתוני לקוחותיו בכל סביבות העבודה. בארץ ישנה התעניינות יוצאת דופן סביב נושא ערבול הנתונים של אינפורמטיקה, בשל הרגולציה המתהווה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים