מפלגת העבודה דורשת מטלדור פיצוי של שמונה מיליון שקלים בשל התקלה בפריימריז הממוחשבים

כזכור, המפלגה נאלצה לקטוע את יום הבחירות לנוכח תקלות חוזרות ונשנות שהתגלו במערכת ההצבעה הממוחשבת שסיפקה טלדור ● בטלדור דחו בתוקף את טענותיה של המפלגה ואת דרישתה לפיצוי הגבוה

מפלגת העבודה דורשת מטלדור שמונה מיליון שקלים בגין התקלות שאירעו במהלך יום הבחירות המקדימות לרשימת המפלגה לכנסת. כזכור, טלדור סיפקה למפלגה את שירותי המיחשוב ביום הבחירות, בו הצביעו חברי העבודה באמצעות מסכי מגע שהחליפו את הקלפיות המסורתיות; אולם, מתחילת ההצבעה התגלו שיבושים קשים בתהליך, עד שמזכ"ל המפלגה דאז, ח"כ איתן כבל, נאלץ להפסיק את הבחירות, ואלה נערכו למחרת באמצעות קלפיות ופתקי הצבעה רגילים.

במכתב שנשלח לטלדור ממשרד עורכי הדין כהנא בוסתנאי, גוללו נציגי העבודה את השתלשלות העניינים ואת הנזקים שנגרמו למפלגה כתוצאה מדחיית הפריימריז והעברתם בחזרה לשיטה הידנית. יש לציין, כי מפלגת העבודה מצויה בחובות עמוקים, ובנוסף לנזק התדמיתי שנגרם לה כתוצאה מהפארסה של יום הבחירות, היא ספגה נזקים כספיים לא מבוטלים בעקבות הצורך לארגן את הבחירות מחדש במהירות שיא.

בטלדור דחו מכל וכל את דרישתה של העבודה לפיצוי הגבוה, אולם בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה לא סופק כל הסבר לקריסת המערכות ביום הבחירות. בהודעה נאמר, כי "טלדור מצרה על כך שמפלגת העבודה, שהינה לקוח רב שנים של החברה, בחרה לשוב ולעסוק דווקא עכשיו בכישלון הליך הפריימריז במפלגה. טלדור שבה ומביעה את אכזבתה מכך שפרויקט הבחירות הממוחשבות במפלגת העבודה לא הושלם, אך עם זאת מדגישה, כי מכתב ההתראה שהתקבל בחברה, במקביל לפנייה לאמצעי התקשורת, הינו עדות להתנהלות המבולבלת והבעייתית שאפיינה את מפלגת העבודה במהלך הפרויקט ולאחריו. המכתב כולו רצוף בטענות חסרות בסיס, שכל עיקרן הוא לשוב ולהכפיש את שמה הטוב של טלדור. החברה דוחה מכל וכל את הנטען כלפיה במכתב, ומביעה תמיהה על הדרישה המשוללת כל בסיס לפיצוי כספי. טלדור אינה מתכוונת להתדיין עם מפלגת העבודה באמצעות התקשורת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים