דלתא גליל הטמיעה את פתרון הגיבוי של קומוולט

היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים ● ביצעו אותו אנשי DnA IT והוא חולק לשני שלבים, כאשר האחד נערך ב-2015 והשני מסתיים בימים אלה

רונן נוי, סמנכ"ל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

דלתא גליל תעשיות הטמיעה את פתרון הגיבוי של קומוולט (Commvault). היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

את הפרויקט ביצעו אנשי DnA IT. הוא חולק לשני שלבים, האחד נערך ב-2015 והשני מסתיים בימים אלה. בשלב הראשון המערכת הוטמעה במשרדי החברה בקיסריה ובחלק משלוחות החברה בעולם. בשלב השני של הפרויקט הוא הוטמע בכלל מרכזי החברה.

דלתא גליל הוקמה ב-1975 על ידי דב לאוטמן, ובשנת 1982 הפכה לחברה ציבורית. היא מתמחה בביגוד ובאופנה, עם דגש על הלבשה תחתונה לנשים ולגברים, בדים, גרביים ועוד. החברה, שמעסיקה כ-10,000 עובדים בעולם, מייצרת ומשווקת הלבשה תחתונה, פנאי, ספורט ואופנה ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם, ולה בין השאר, מפעלים בישראל ובארצות הברית.

כמות השגיאות ירדה משמעותית

מטרת הפרויקט היתה להקים מערך גיבוי המאגד את המידע הארגוני מאתרי החברה הרבים – באתר אחד מרכזי, תוך התחשבות במגבלות תשתית וקווים באתרים. המערכת שהוטמעה, Commvault 11, מאפשרת לחברה לגבות מגוון רחב של מערכות ואפליקציות ולרכז את ניהול המידע הארגוני למערכת אחת באתר הראשי. בנוסף, הוטמע מודול Dash Copy להעברת מידע מהאתרים ברחבי העולם למרכז המידע בישראל. המודול מאפשר להבדיל ולסנכרן מידע חדש על גבי קווי התמסורת וכך חוסך תעבורה מיותרת של נתונים.

לדברי יקיר גוטמן, מנהל תשתיות בדלתא גליל, "רצינו להחליף את פתרון הגיבוי הקיים בסניפי הארגון. בשל הפרויקט, קיבלנו יכולות גיבוי, שחזור והתאוששות מאסון עם אמינות. בנוסף, איכות הגיבוי והשחזור שלו הם ברמה גבוהה, מה שהביא לכך שכמות השגיאות שלנו ירדה משמעותית".

רונן נוי, מנהל מכירות קומוולט ישראל, אמר כי "פתרון הגיבוי שהוטמע מתאים לארגון גדול ומבוזר דוגמת דלתא גליל. בזכות ה-Dash Copy, דלתא גליל יכולה להעביר מידע רב על תשתית מוגבלת ברוחב פס".

עודד שחף, מוביל תחום ניהול מידע ב-DnA-IT, הוסיף כי "בטרם ביצוע הפרויקט, היה צורך לברור את המידע הקריטי על מנת לאפשר העתקה לאתר הראשי. היכולת של המוצר שהוטמע לבצע העתקה וגיבוי אוטומטים למידע הקריטי, חסכה זמן עבודה חשוב. בנוסף, ל-Commvault 11 יש יכולת לגבות מגוון רחב של יישומים ולהעביר מידע ברוחב פס מינימלי, מה שחוסך בעלויות הארגון, ללא פגיעה בביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים