eWave הקימה את אתר הקניות החדש של רשת הרבוע הכחול; ההיקף הכספי: שני מיליון שקלים

האתר כולל קטלוג עם תמונות של כל המוצרים, עגלת קניות משודרגת ומבצעים מיוחדים המופיעים בעמוד הבית של האתר ● בנוסף, הוא מאפשר, בין היתר, להשוות מחירי מוצרים, לשמור רשימות קניות, לבדוק זמינות משלוחים לפי אזורים, לצפות בהיסטוריית הזמנות, לאתר פריטים שהוזמנו בעבר

רשת הקמעונאות הריבוע הכחול השיקה את "מגה באינטרנט", אתר המאפשר לבצע קניות אונליין. האתר הוקם על ידי קבוצת התוכנה הישראלית eWave, המתמחה בפיתוח ובאינטגרציה של מערכות מידע. היקפו של הפרויקט נאמד בשני מיליון שקלים.

האתר החדש מחליף את אתר הקניות "בלו סנטר", שפותח אף הוא על ידי eWave. הוא כולל קטלוג עם תמונות של כל המוצרים, עגלת קניות משודרגת ומבצעים מיוחדים המופיעים בעמוד הבית של האתר. בנוסף, הוא מאפשר להשוות מחירי מוצרים, לשמור רשימות קניות, לבדוק זמינות משלוחים לפי אזורים, לצפות בהיסטוריית הזמנות, לאתר פריטים שהוזמנו בעבר ועוד.

אודליה לבנון, ראש אגף טכנולוגיות מידע בריבוע הכחול, אמרה, כי "באמצעות האתר החדש, לקוחותינו יכולים לבצע הזמנות מהבית ללא תלות בשעות פתיחת הסניפים. הם יכולים לראות למעלה מעשרת אלפים מוצרים, לנווט ביניהם בקלות, להשוות בין מחיריהם ולקנות את מה שמתאים לתקציב האישי שלהם. כל זאת באופן מאובטח, אינטואיטיבי ומהיר".

ברק ליאון, משנה למנכ"ל eWave, אמר, כי המערכת פותחה תוך שימוש בתשתיות BEA/Oracle הקיימות של eWave בריבוע הכחול. היא כוללת אינטגרציה מורכבת למערכות התפעוליות של הרשת, ונותנת מענה מקיף לביצוע מספר רב של הזמנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים