תוכן שיווקי

איך יוצרים יתרון בשוק טכנולוגי תחרותי?

13/12/2016 13:56
שירות מעולה ביחד עם ביצועים מהירים ורמת מחירים תחרותית. JetServer

שירותי ניהול ואחסון אתרים מהווים שוק תחרותי בו חברות נמדדות לפי ביצועים, מחיר ושירות. האתגר הינו לספק שירות מעולה ביחד עם ביצועים מהירים ורמת מחירים תחרותית.

בתוך שוק זה פועלת JetServer. החברה שהוקמה בתחילת שנות ה-2000, מציעה מגוון רחב של שירותים לאלפי לקוחות בישראל: משרתי Web על תשתית IP משותפת ועד לשרתים ווירטואלים אישיים (VPS).

בחו"ל JetServer פועלת תחת המותג JetApps ומציעה מוצרים משלימים ל-cPanel, מערכת הניהול המובילה לחברות ניהול ואחסון אתרים, עם אלפי לקוחות נוספים.

צרות של עשירים

למרות שלפני כשנה וחצי שדרגה JetServer את מערכת האחסון שלה, גילתה החברה באמצע שנת 2016, שהמערכת החדשה מתקרבת לקצה גבול היכולת שלה. הסיבה נשמעת כמו "צרות של עשירים" היות ומספר הלקוחות הוכפל. עם הצמיחה החל החשש מבעיות טכניות, ומירידה בזמני התגובה, שאילצו את המהנדסים לנייד אתרים משרת לשרת.

אלי אלום, מנכ״ל JetServer, הבין שהגיע הזמן לשדרוג נוסף. הוא חשב לרכוש מערכת חדשה של ענקית פתרונות האחסון ממנה רכש את המערכת הקודמת, אך נרתע עקב העלויות הגבוהות. הוא הזמין יחידות אחסון (דיסקים) מחו"ל אותם תכנן לצרף למערכת כדי לפתור, זמנית לפחות, את מצוקת האחסון. אבל אז "כמעט במקרה", הוא מספר בחיוך, החליט לנסות את הפתרון של רדוקסיו מערכות (Reduxio).

המעבר שהשתלם

"האמת שלא חיפשתי פתרון" אומר אלום. "כמי שחי את שוק האחסון, חשבתי שאני יודע מה האפשרויות שעומדות בפניי ושאי אפשר להפתיע אותי. אבל במשך שנה, חבר אחד מהתחום סיפר לי על רדוקסיו ובכל פעם שנפגשנו הוא היה אומר: 'תקשיב אתה לא תאמין, אתה חייב לראות את זה'. ואז כשעמדתי באותה צומת דרכים לגבי שדרוג המערכת, החלטתי שאין לי מה להפסיד והחלטתי לנסות".

JetServer התקינה את מערכת Reduxio HX550. מהרגע שבו המערכת הותקנה, אלום הבין ש"אין דרך חזרה". למה? "הביצועים שקיבלתי מהמערכת היו טובים מכדי להיות אמיתיים", הוא אומר בכנות.

"אני אתן לך דוגמה: אם במערכת המשודרגת שרכשנו בכסף רב לפני שנה וחצי, גיבוי של שרת ארך שבע שעות (שזה שיפור של שלוש שעות מהמערכת הקודמת שהמערכת הזאת החליפה), הרי שעם המערכת של רדוקסיו אותו גיבוי לוקח שעה וחצי בלבד"!

אלום מספר כי המעבר למערכת היה "הכי חד שאפשר". לדבריו, "תוך שלושה שבועות העברנו את כל סביבת הפרודקשן אל המערכת של רדוקסיו ומאז המערכת הקודמת עומדת ללא שימוש".

"לא שלא היו לי חששות במעבר", מודה אלום. "בשוק הזה שולטות שתי ענקיות, והיו חששות מהשירות ומהתמיכה שנקבל מרדוקסיו. אבל עד עכשיו, קיבלנו שירות מעולה ואנחנו הכי מרוצים שאפשר".

"הלקוח היה המום"

יתרון נוסף שלו זכתה JetServer עם המעבר למערכת של רדוקסיו, הינה טכנולוגיית הגיבוי המהפכנית-מוגנת הפטנט של רדוקסיו – ה-BackDating. טכנולוגיה עם יכולת שחזור נתונים לכל נקודה בעבר ברזולוציה של שניה, שמגיעה כחלק אינטגרלי עם המערכת.

אלום מספר על לקוח שלו שמחק בטעות את השרתים הווירטואלים שלו. "הסתבר שהלקוח לא השתמש באחד משירותי גיבוי האתרים הסטנדרטיים שלנו. במצב כזה, בכל מערכת אחרת, עם כל הרצון הטוב, לא היה דבר שהיינו יכולים לעשות למענו. אולם בזכות יכולת הגיבוי של רדוקסיו, הצלחנו לשחזר את שרתי האינטרנט של הלקוח בחזרה למצב העבודה הקודם שלהם, בדיוק לפני שנמחקו בטעות".

והלקוח? "הוא היה המום", מספר אלום בחיוך.

רדוקסיו היא חברה צעירה בתחום האחסון שפיתחה טכנולוגיה מהפכנית לניהול מידע השונה לחלוטין מכל שאר הפתרונות הקיימים בשוק. רדוקסיו פיתחה מערכת הגנת מידע ייחודית המאפשרת חזרה בזמן לכל נקודה ברזולוציה של שניה. נציגת ומפיצת רדוקסיו בישראל הינה קונסיסט (Consist), חברה רב לאומית עם וותק של 45 שנים, העוסקת בפיתוח תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי ה-IT.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים