אומגה תשמש כספקית ההדרכה הבלעדית עבור רשות המיסים ל-4 שנים; ההיקף: כ-1.6 מיליון ש'

ועדת המכרזים של משרד האוצר קבעה בתום תהליך בדיקה, כי אומגה המכללה למחשבים תשמש כספקית ההדרכה הבלעדית של הרשות ● שי גבאי, מנהל אומגה המכללה למחשבים, אמר, כי "רשות המיסים העדיפה בבחירתה חברה המסוגלת להעביר קורסים בסביבת מיקרוסופט, בסביבות ממוחשבות נוספות ובתחום תשתיות תקשורת וחומרה"

ועדת המכרזים של משרד האוצר קבעה בתום תהליך בדיקה ובחירה שארך כ-3 חודשים, כי אומגה – המכללה למחשבים תשמש כספקית ההדרכה הבלעדית של רשות המיסים ב-4 השנים הקרובות. רשות המיסים בישראל היא גוף ממשלתי, הפועל במסגרת משרד האוצר ועוסק בגביית מיסים. הרשות מאחדת תחתיה את אגפי המס השונים – מס הכנסה, מיסוי מקרקעין, מע"מ, מס קנייה, מכס ומס בולים ומועסקים בה כ-5,300 עובדים. היקף המכרז נאמד בכ-1.6 מיליון שקלים.

שי גבאי, מנהל אומגה המכללה למחשבים, אמר, כי "רשות המיסים העדיפה בבחירתה חברה המסוגלת להעביר קורסים בסביבת מיקרוסופט (Microsoft), בסביבות ממוחשבות נוספות ובתחום תשתיות תקשורת וחומרה – והבחירה במכללת אומגה הייתה טבעית, שכן אומגה משמשת כמרכז הדרכה מורשה מטעם מיקרוסופט ומתמחה אף בהעברת קורסים בכל התחומים הנלווים שהוגדרו. אין ספק, כי עבורנו מדובר בלקוח גדול נוסף המצטרף לרשימת הלקוחות המכובדים שהמכללה משרתת כיום".

מכללת אומגה משמשת כמרכז הדרכה רשמי וכמרכז בחינות בינלאומי של מיקרוסופט העולמית ומפעילה הדרכות עבור ארגונים ופרטים בכל רחבי הארץ. בין לקוחות המכללה הבולטים ניתן למצוא את ביה"ס למחשבים של צה"ל (בסמ"ח), הפרויקט הלאומי מחשב לכל ילד, הפועל בחסות משרד ראש הממשלה, וכן משרדי ממשלה, רשויות מוניציפליות וחברות היי-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים