יוטיוב עושה כבוד ליוצרים ולאומנים ישראליים

איך אפשר בלי סלפי... מימין: בן אל תבורי, עדי ביטי, סטטיק ואשלי וקסמן ביטי

35 יוצרים, אומנים וכוכבי רשת קיבלו באחרונה את כפתור הכסף של יוטיוב (YouTube), במסיבת כפתורים שנערכה בפעם הראשונה בישראל. הכפתור מוענק למי שלערוץ שלו יש יותר מ-100 אלף מנויים. ערוץ נוסף, The Living Thombstone, זכה בכפתור זהב על חציית הרף של מיליון מנויים.

בין הערוצים שקיבלו את כפתור הכסף היו ערוצים של אומנים ותיקים, בהם שלמה ארצי, אייל גולן, שרית חדד ומשה פרץ; ערוצים של מוזיקאים חדשים, שחייבים לרשת חלק לא קטן מהפריצה שלהם, כמו פאר טסי, סטטיק ובן אל ועדן בן זקן; גופי שידור ותוכן מוכרים, בהם רשת, yes, הופ וערוץ בייבי; וישראלים שצמחו ביוטיוב, כמו כוהנת האיפור אשלי וקסמן בקשי, כוכב הנוער גיא פודולוביץ' מערוץ GuyTV וערוץ הגיקים טופ גיק. כולם זכו לאהבת הקהל, ללא עריכה ובזכות התוכן המקורי שהציגו.

באירוע, שנערך במועדון האומן 17 בתל אביב, נכחו גם יוצרים וכוכבי רשת ידועים, למשל עדי ביטי, האחיות מלול וליאון שניידרובסקי. את האירוע הנחו תופעת הרשת גדי וילצ'רסקי ומשוררת הפואטרי סלאם לוסי איוב, ועל התוכנית האומנותית הופקדו סטטיק ובן אל. השניים הפתיעו את הקהל כשעצרו בפתאומיות את ההופעה וביקשו מכל הנוכחים במועדון לקפוא במקום למשך 30 שניות לצורך אתגר בובות הראווה, שמטריף בימים אלה את הרשת.

מסיבת הכפתורים, שהפכה למסורת במדינות רבות, נערכה בפעם הראשונה בישראל, לרגל ציון מספר שיא של מקבלי פרסים. זו לא השנה הראשונה שבה זוכים אומנים ישראלים בכפתורים. ב-2013 היו שרוטונים הישראלים הראשונים לקבל את כפתור הכסף של יוטיוב וב-2014 הצטרפו אליהם Borgore, עומר אדם, דודו אהרון, הפרויקט של רביבו ויותם פרל (LazyPillow). בשנה שעברה קיבלו את הכפתור Victoria Nehaichik ,RiskRim ו-Epic Shane Animations. הערוץ הישראלי היחיד שזכה בעבר לקבל את כפתור הזהב הוא ערוץ האנימציה לתינוקות TuTiTu.

דיילי ציפי והצלמים רפי דלויה ותומר פולטין צפו, נצפו וחזרו עם תמונות.

איך אפשר בלי סלפי... מימין: בן אל תבורי, עדי ביטי, סטטיק ואשלי וקסמן ביטי

איך אפשר בלי סלפי… מימין: בן אל תבורי, עדי ביטי, סטטיק ואשלי וקסמן ביטי

סטטיק ובן אל בהופעה במהלך המסיבה

סטטיק ובן אל בהופעה במהלך המסיבה

סטטיק ובן אל מבצעים את אתגר בובות הראווה

סטטיק ובן אל מבצעים את אתגר בובות הראווה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים