עובד של אמזון קפץ מבניין החברה בניסיון להתאבד

על אף שהמעסיקה הידועה כאכזרית הבטיחה לאחרונה שינוי במדיניות דירוג העובדים שלה, זה כנראה לא סייע לעובד מדוכא שניסה לשים קץ לחייו לאחר ששלח אינספור מיילים נסערים לאנשי החברה ולמנכ"לה

אמזון. צילום: BigStock

עובד אמזון (Amazon) שהיה שרוי במצוקה, שלח מיילים אל 100 עמיתים לעבודה, שבהם כתב ביקורת על הקמעונאית המקוונת, וזאת לפני שבחר להפיל את עצמו מהבניין שבו שוכן מטה החברה בסיאטל, בניסיון התאבדות כושל.

העובד הלא מזוהה, אשר הוכנס על ידי אמזון ל"תכנית שיפור מועסקים", קפץ מהבניין בן ה-12 קומות ששוכן במרכז העיר ביום ב' בבוקר ושרד את הנפילה, כך דיווח ה-Bloomberg Technology.

לפני הנקיטה בצעד הנואש, שלח העובד דואר אלקטרוני המוני לעובדי אמזון, כולל למנכ"ל החברה ג'ף בזוס, שבו ציין כמה אינו מרוצה מהטיפול האחרון של אמזון בבקשת ההעברה שלו, כך סיפר אתר החדשות, בצטטו מקור אנונימי.

במייל שלו רמז המועסק המתוסכל כי הוא עלול לפגוע בעצמו, אך החברה לא פעלה או לא הספיקה לפעול כדי למנוע את המעשה הנורא.

להתמקד בחוזקות העובדים ולא בהיעדרן

אמזון ידועה בעמק הסיליקון כמעסיקה קשוחה עד בלתי נסבלת. למשל, החברה נהגה להפעיל תהליך דירוג עובדים המכונה "stack ranking", שבו העובדים מדורגים לנוכח בחינה של ביצועי האחד כנגד ביצועי השני. רק לאחרונה התבשרנו על שינוי מבורך בתפישת ההעסקה שענקית הקמעונאות עומדת להחיל ככל הנראה.

לפני כשבועיים הודיעה החברה ל-Geekwire כי היא מתכננת לשפץ את החלק הגרוע ביותר של תהליך זה, ודובר החברה אמר ל-Business Insider כי "אנחנו משיקים תהליך סקירה שנתי חדש בשנה הבאה, שיהיה פשוט באופן רדיקלי, ויתמקד בחוזקות של עובדינו ולא בהיעדרן. נמשיך לשקוד על התכנית ולבנות אותה בהתבסס על מה שאנו למדים מהעובדים שלנו".

כעת, לנוכח הטרגדיה שהחברה מעורבת בה, עושה רושם שהענקית תזדקק ליותר בדק בית, ואולי אפילו לשינויים נוספים ביחסה לעובדיה.

"מחשבותינו נתונות עם עמיתנו בעוד שהוא ממשיך להתאושש", מסרה אמזון בהצהרה לתקשורת והוסיפה ואמרה, "הוא מקבל טיפול מהטובים ביותר האפשריים, ואנחנו נהיה שם כדי לתמוך בו לאורך כל תהליך ההחלמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים