"הטכנולוגיה בעלת פוטנציאל לשנות הכול – אנשים, עסקים, קהילות ולאומים"

כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ''לית לנובו ישראל ● לדבריה, "החזון הוא לתת לעובדי הארגונים חוויית לקוח, להעצים את החדשנות ולאפשר להם להיות רווחיים ותחרותיים"

סיגל אלבאום, מנכ''לית לנובו ישראל. צילום: קובי קנטור

"לטכנולוגיה יש יכולות שלא היו לה בעבר, וככזו, היא בעלת פוטנציאל לשנות את הכל – אנשים, עסקים, קהילות ולאומים", כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו (Lenovo) ישראל.

אלבאום דיברה בפתח אירוע שערכה לנובו ישראל, במסגרתו הושקו שלושה מוצרים חדשים של החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במתחם קסטיאל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 משווקים ועיתונאים, והנחתה אותו דנה כהן, מנהלת שיווק לנובו ישראל.

לדברי אלבאום, "הסניף הישראלי של החברה חווה צמיחה זה שנים, ולהערכתי נמשיך במגמה זו גם בשנת 2017".

ממשיכים לטפס

החברה מונה 55 אלף עובדים, עם לקוחות ביותר 160 מדינות בעולם, ומחזור מכירות שנתי של 45 מיליארד דולר. "אנו מדורגים כיום במקום 202 בדירוג 500 החברות של פורצ'ן (Fortune), וממשיכים לטפס".

"נתח השוק שלנו בעולם מחשבי ה-PC עומד על 21.5% בעולם וזה מקום ראשון זה שלוש שנים", אמרה אלבאום. "איש לא האמין כי חברה סינית תתברג במקום כה גבוה בשוק. מדי שניה נמכרים ארבעה רכיבי החברה בעולם".

"אנו משיקים היום שלושה מכשירים ניידים קלים ודקים, שישנו את הדרך שבה אנו עובדים ויוסיפו כלי עבודה לארגז הכלים הארגוני, כאשר עובדים ומנהלים יקבלו ניידות ופרודוקטיביות בעבודה שלהם", סיכמה אלבאום.

אלית נוריאל, מנהלת תחום מערכות הפעלה ורכיבים, מיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

אלית נוריאל, מנהלת תחום מערכות הפעלה ורכיבים, מיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

לדברי אלית נוריאל, מנהלת תחום מערכות הפעלה ורכיבים, מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, "החזון הוא לתת לעובדי הארגונים חוויית לקוח, להעצים את החדשנות ולאפשר להם להיות רווחיים ותחרותיים. הדבר יתאפשר על ידי מימוש שתי תפיסות עבור העובדים: מובייל תחילה וענן תחילה. נדרש שילוב כוחות בין הענן והניידות".

מערכת ההפעלה Windows 10, אמרה נוריאל, "נמצאת כבר ביותר מ-400 מיליון רכיבים, והיא בעלת קצב האימוץ המהיר ביותר בין כל מערכות ההפעלה של החברה".

נוריאל הציגה כמה נתונים לגבי עולם האבטחה. כך, אמרה, "משך הזמן עד שארגון מגלה כי הוא הותקף, עומד בממוצע על 229 יום. הנזק הכספי הישיר הממוצע לארגון בשל דלף מידע, עומד על 3.5 מיליון דולר, ולכן יש הוצאות נילוות עקיפות, הנגרמות מהשבתת המערכות".

היא ציטטה את ג'יימס קומי, ראש ה-FBI, שאמר כי "ארגונים בעולם נחלקים כיום לשניים, אלה שהותקפו ויודעים על כך, ואלה שהותקפו ואינם יודעים זאת".

Windows 10, סיכמה נוריאל, "היא מערכת הפעלה שכל הזמן לומדת, היא משלבת היבטים של אבטחת מידע עם תפוקתיות. בניגוד ל-Windows 7, כל רכיבי האבטחה בה מובנים מראש ולא מוטלאים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים