מעקב: משרד המשפטים יתבע את נס בגין כישלון פרויקט תנופ"ה בסכום של יותר מ-50 מיליון שקלים

מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד משה שילה: "נס נכשלה באופן חמור לכל אורך הפרויקט, שהוא פרויקט הדגל של משרד המשפטים. החברה הודתה בכישלונותיה אך לא הצליחה לתקנם"

הסכסוך בין משרד המשפטים ונס טכנולוגיות עולה עוד מדרגה. כמה שעות לאחר שנס הודיעה על תביעתה את משרד המשפטים בסכום של 20 מיליון שקלים, הודיע משרד המשפטים, כי בכוונתו להגיש השבוע, ביום ד', תביעה בסך יותר מ-50 מיליון שקלים כנגד נס. זאת, "בשל כשלון הפרויקט באופן חמור".

דבר התביעה עלה בעקבות בקשות התגובה של כתבים בעניין הסכסוך בין משרד המשפטים לבין נס, והפרסום בדבר הגשת תביעה על ידי נס נגד משרד המשפטים. בתגובה מסר משרד המשפטים, כי "נס יודעת שמשרד המשפטים עמד להגיש נגדה תביעה בגין אי עמידה בהסכם. העיכוב היחיד בהגשת התביעה של משרד המשפטים עד כה, נבע מבקשה של אנשי נס לערוך פגישה בין מנכ"ל משרד המשפטים, משה שילה, לבין יו"ר הדירקטוריון של נס, אהרון פוגל. זאת, במסגרת הניסיונות, שהמשרד חשב שהם כנים, להגיע להידברות בנוגע לגובה הפיצוי שתשלם החברה למשרד המשפטים בגין הפרות בוטות של ההסכם מצד נס".

משרד המשפטים מסר בתגובה, כי "לאור השתלשלות זו, הגשת התביעה של נס היא מלאכותית, בלתי-ראויה ותמוהה,  ואיננה יותר מצעד טקטי המיועד לצרכים תקשורתיים". על פי דובר המשרד, "חברת נס היתה מוכנה לשלם עשרות מיליוני שקלים כדי שיוסר איום התביעה של משרד המשפטים, וזאת לאחר שהודתה בכישלון ניהול פרויקט המיחשוב תנופ"ה, וודאי שלא העלתה בדעתה לטעון טענה כלשהי נגד משרד המשפטים. הגשת התביעה, אפוא, נועדה רק ליצור דימוי של איזון בין הצדדים, כאשר אין בידי החברה עילה אמיתית לתביעה".

מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד משה שילה, מסר כי "נס נכשלה באופן חמור לכל אורך הפרויקט, שהוא פרויקט הדגל של משרד המשפטים. החברה הודתה בכישלונותיה אך לא הצליחה לתקנם. היום עומדת החברה באיחור של כשנתיים בביצוע הפרויקט, כאשר לכל אורך הדרך היא גילתה אוזלת יד, חוסר מקצועיות וחוסר יכולת ניהול, הכל כפי שמפורט בכתב התביעה שיוגש עוד השבוע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים