"הענן משנה וישנה את מערכי המחשוב בארגונים"

כך אמר נתי אמסטרדם, מנכ''ל VMware ישראל ● לדבריו, "צוותי ה-IT משתנים כל הזמן, והענן הציבורי מסמן לעסקים ולמחלקות החשובות שאמורות לקחת אותו לשם - שהם חייבים להשתנות"

נתי אמסטרדם, דירקטור VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

"האימוץ של שירותי הענן משנה את מחלקות ה-IT הארגוניות. המודל הארגוני של מערכי ה-IT הולך ומתפתח – ככל שהארגונים החלו להעביר אפליקציות לענן", כך אמר נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל.

אמסטרדם דיבר בפתח כנס שותפים שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') באולם Yes Planet בראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-200 משותפיה העסקיים של החברה.

לדברי אמסטרדם, "צוותי ה-IT משתנים כל הזמן והענן הציבורי מסמן לעסקים ולמחלקות החשובות שאמורות לקחת אותו לשם, שהם חייבים להשתנות".

ישן וחדש יחדיו

תפיסת הדטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, אמר אמסטרדם, "היא הבסיס של הארגונים במסעם לבניית תשתיות IT החדשות – אלו שיסייעו להם לפצוח במסע להפיכת הארגון לדיגיטלי".

הוא הוסיף כי "ראינו בשנה האחרונה מעבר של ארגונים ממערכות המחשוב המסורתיות שלהם לעבר מערכי המחשוב החדשים. אולם מדובר בתהליך שייקח זמן, ועד אז ארגונים נדרשים לעבוד על גבי תשתיות היברידיות, של ישן וחדש יחדיו".

אחת מהרגליים בבניית הדטה סנטר מוגדר התוכנה, אמר אמסטרדם, "היא עולם הרישות ואבטחת המידע. חווינו גידול משמעותי בתחום בשנת 2016, כאשר יותר מ-100 לקוחות ארגוניים בישראל הטמיעו את מוצר NSX של החברה, המספק יכולות הגנה ותקשורת".

לנוע במהירות לעולם החדש

"ארגונים נדרשים לגשר בין שני כוחות הפועלים באופן מנוגד", אמר אמסטרדם, "בין החופש אל מול הצורך בבקרה. המסע לענן של ארגונים, הוא ניסיון לשלב בין השניים. נדרש לנצל את יתרונות הענן – מבלי שיהיה 'בלגן' ב-IT".

אמסטרדם סיכם באומרו כי "המנמ"רים בארגונים נדרשים לפעול בכמה זירות. האחת, לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בצורה חלקה, וזאת לצד הצורך להגדיל את היעילות של תפעול ה-IT ולצמצם את עלותו. לשם כך עליהם לנוע במהירות לעולם החדש".

"ארגונים אינם יכולים להמשיך ולפעול באופן מסורתי, כפי שהם פעלו בעבר, כי זו טעות. הטמעת תפיסת הדטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC שלנו, יכולה לסייע ולשנות את המצב הקיים, ולהביא לשינוי המשאבים המוקדשים לתפעול הקיים, ולהגדלת ההקצאה לטובת חדשנות".

"הפלטפורמות שלנו עוזרות לעשות את השינוי ל'חלק' וקל יותר, ובצורה מאובטחת יותר. כבר אי אפשר להשתמש בכלים שהיו טובים בעבר, כי מדובר בהגדלה מסיבית של המשתמשים מחד וכמות האפליקציות והמידע שעליהן מאידך. רק מערכי IT שהם מוגדרי תוכנה יכולים לסייע לשינוי המצב הקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים