"יש לאפשר למשתמשים עסקיים לכתוב צ'ט בוטים בפשטות ובמהירות"

כך אמר איאן ווליס, מנהל פיתוח עסקי של Oracle Mobile Cloud לאזור EMEA באורקל ● לדבריו, "מהלך שכזה יענה על צרכי העסק ויהדק את הקשר בין הלקוחות והארגון"

איאן ווליס, מנהל פיתוח עסקי של Oracle Mobile Cloud לאזור EMEA באורקל. צילום: ניב קנטור

"יש לספק למשתמשים העסקיים בארגונים את היכולת לכתוב צ'ט בוטים בפשטות ובמהירות, על מנת לענות לצורכי העסק, לשפר את שירות הלקוחות ולהדק את הקשר בין הלקוחות והארגון", כך אמר איאן ווליס, מנהל פיתוח עסקי של Oracle Mobile Cloud לאזור EMEA (ר"ת של אירופה, המזה"ת ואפריקה) באורקל (Oracle).

ווליס דיבר ב-CHATBOT SUMMIT. הכנס, אשר הופק בשיתוף פעולה בין יואב בראל ואנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-1,000 איש. ווליס השתתף בפאנל שהתקיים בכנס, שנושאו היה "כיצד הצ'ט בוטים ישבשו תעשיות מפתח". את הפאנל הנחה יהודה מסינגר, מייסד משותף ומנכ"ל מסינגר ייעוץ והדרכה.

ווליס הציג את פלטפורמת הפיתוח החדשה לצ'ט בוטים של החברה. לדבריו, "הפיתוח החדש, שאינו דורש ידע בשפת תכנות, הוא חלק מ-Oracle Mobile Cloud Service". הפלטפורמה, אמר ווליס, נחשפה בכנס העולמי של החברה שהתקיים לפני כחודשיים בסן פרנסיסקו.

לנהל דו-שיח

פלטפורמת הצ'ט בוט, הסביר, מבוססת על בינה מלאכותית ולימודי מכונה, והיא מאפשרת ליצור צ'ט בוטים באמצעות ממשק גרפי – בלא צורך בידע בשפות תכנות. לדברי ווליס, "פלטפורמת המובייל של החברה כוללת כמה מאפיינים, בהם כתיבה והרצה של צ'ט בוטים, ניהול ביקונים וחשיפת ממשקים למכשירי מובייל והרצת mobile backend בענן".

הבה נדמה מצב, אמר ווליס, "בו לקוח נכנס לחנות, מתבונן במכשירים שונים ואז נעצר להביט בטאבלט מסוים. ברגע שהביקון מזהה שהלקוח עומד יותר מזמן מוגדר מול הטאבלט, הביקון מפעיל את ה-Messenger על הטלפון של הלקוח ומציע לו לנהל דו-שיח".

"את דו-השיח מנהל הצ'ט בוט, אשר מברר עם הלקוח האם הוא מעוניין במכשיר וכמה הוא עולה. הוא מציע לבדוק את כמות האשראי הזמינה בחשבונו של הלקוח ואם אין בידיו אשראי מספיק – הוא מציע לו הלוואה. אם הלקוח מסכים להתקדם בנתיב זה, או אם הדו-שיח נקלע למבוי סתום – הצ'ט בוט מחבר בין הלקוח, לבין מוקד שירות הלקוחות של הבנק שלו".

תרחיש זה, סיכם ווליס, "מראה את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיות אלה עבור מגזרי תעשייה שונים: למגזר הבנקאות, מגזר חברות כרטיסי האשראי, מגזר הקמעונאות, התקשורת והשירות הציבורי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים