באו לבקר במאורת הנמר: אריאל אמור ופול גלנד, בנדא
אריאל אמור, מנכ"ל בנדא, ופול גלנד, סמנכ"ל השיווק של החברה, ביקרו השבוע במאורת הנמר, שם הם נפגשו איתי לשיחה ארוכה ומרתקת.
שוחחנו ארוכות אודות הפעילות הענפה של החברה בשוק הטכנולוגיה הישראלי – פעילות שהחלה לפני כ-30 שנים, במהלכן ביססה החברה את מעמדה כיבואנית של מגוון רחב של מותגי חדשנות בינלאומיים, ביניהם Xbox ,TP Link ,DJI, פיליפס (Phillips), סנדיסק (SanDisk), ווסטרן דיגיטל (Western Digital), לוג'יטק (Logitech) ועוד מגוון פתרונות לארגונים ולמשתמשים פרטיים, שפרוסים ביותר מ-5,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
"החזון של בנדא, שלמענו אנחנו פועלים בכל יום ושעה, הוא להביא למשתמשים בישראל, הארגוניים והפרטיים, טכנולוגיה מתקדמת הכי מהר, בליווי שירות אמין ובמחיר משתלם", ציין אמור. "אנחנו מקפידים, לאורך שנים, לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו – הפצה ומעטפת לוגיסטית מקיפה עבור המותגים אותם אנחנו מייצגים כאן, בישראל".
בנדא, שהוקמה ב-1987 על ידי מרדכי (מוקי) בן דוד, הפכה זה מכבר לשם נרדף לאיכות בשירות. נקודה מעניינת במיוחד עלתה כאשר סיפר לי אמור שבבדיקה שערך בשנים האחרונות נמצא שבכל בית או משרד בישראל נמצא לפחות מוצר אחד מבית בנדא, ובמקרים רבים הרבה יותר מאחד.
אמור, המכהן כמנכ"ל בנדא כבר למעלה מעשור, התחיל את דרכו בחברה ב-1999 ומילא, עד לתפקידו הנוכחי, שורה של תפקידי מכירות ושירות בחברה. גלנד, סמנכ"ל השיווק של החברה ב-10 השנים האחרונות, החל את דרכו בה ב-2004, ובמסגרת תפקידו מוביל את אסטרטגיית השיווק שלה בשוק הישראלי.
"אני לא הכי ותיק בחברה", הדגיש אמור. "המשאב הכי יקר שיש לי, כמנכ"ל, הוא האנשים שעובדים איתי, מעל 140. זה משאב יקר יותר מכל המלאי, המשרדים והמרכז הלוגיסטי שלנו, שנמצאים בעמק חפר. בנדא חרטה על דגלה לפני הכול לטפח ולשמר את המשאב האנושי, מתוך הבנה שבדיוק מהמקום הזה מגיעה גם הצמיחה העסקית".
תגובות
(0)