Pears Challenge תסייע ליזמים ישראלים בפתיחת דלתות בשוק ההודי

במהלך התוכנית יוכלו הצוותים לפתח מוצרים הנותנים מענה לאתגרים קריטיים לשוק הבריאות בהודו, ששוויו כ-280 מילארד דולר ● שווי תחום הטלרפואה לבדו יעמוד על כ-18.7 מיליון דולר

מיזם eTYP, זוכי ההאקתון שהתקיים לקראת פתיחת ה-Pears Challenge 2017. מימין לשמאל: שני מרדלר, איציק מאיר, שלומי ניר, טל שביט, הילי בולדינג. צילום: שרה סולומון

תכנית Pears לחדשנות גלובלית (Pears Program for Global Innovation) משיקה לראשונה עבור יזמים ישראלים את ה-Pears Challenge 2017 : Affordable Healthcare for India.

מדובר בתוכנית יוקרתית מסוג Venture Builder, שמטרתה לפתח דור חדש של חברות טכנולוגיות בתחום הבריאות, המכשור הרפואי וכמו גם בתחום הטלרפואה וה-digital health, שביכולתן לשנות את חייהם של אוכלוסיות גדולות מאד המונות כלמעלה ממיליארד בני אדם בהכנסה נמוכה עד בינונית בהודו.

בישראל זו התכנית היחידה מסוגה ליזמים וסטארט-אפים המאפשרת התמחות בשוקי העולם המתפתח.

שותפי התכנית כוללים משקיעים ובתי חולים בהודו ובישראל, אינקובטורים ואקסלרטורים בינלאומיים בתחום הבריאות, חברות בינלאומיות, יועצים מובילים במשק ליחסי הודו וישראל ועוד. בין נותני החסות הישראליים ניתן למצוא את החממה הטכנולוגית לתחום הבריאות הדיגיטלית MindUp, המרכז הרפואי שיבא ואת המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי.

נותנים מענה לאתגרים קריטיים בשוק הבריאות בהודו. צילום: שרה סולומון

נותנים מענה לאתגרים קריטיים בשוק הבריאות בהודו. צילום: שרה סולומון

בוגרי המחזורים אחרים של תכנית Pears (למשל בתחום החקלאות) כבר זכו ביותר מ-100 מיליון דולר בהשקעות וכבר מפעילים מספר תכניות פיילוט במדינות באפריקה, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית.

"מדובר בתכנית מיוחדת במינה בישראל, שכן היא המשמשת כאחד מאמצעי החדירה החזקים ביותר לשווקים המתעוררים", אומרת ד״ר עליזה בלמן ענבל, ראש תכנית Pears לחדשנות גלובלית.

לדבריה, "יש פוטנציאל עצום בשוק ההודי עבור סטארט-אפים ישראלים. שוק הבריאות בהודו צפוי להגיע ל-280 מליארד דולר עד 2020. ספקי הבריאות בהודו לרבות בתי החולים, חברות הביטוח, קרנות השקעה והמדינה, צמאים לפתרונות טכנולוגים אפקטיביים בעלויות נמוכות שיאפשרו להם לספק טיפול רפואי הולם למיליוני האזרחים בהודו".

אמנם, אמרה בלמן ענבל, "מחסור בתשתיות הינו עדיין אחת הסיבות העיקריות לשיעור התמותה הגבוה במדינה, אך לעומת זאת, קצב גידול תעשיית ה-Digital Health מהיר לאין שיעור. כמו כן, השוק טלרפואה בהודו צפוי לעלות בכ-20% כל שנה, ובשנת 2017 יעמוד על כ-18.7 מיליון דולר".

תכנית ההכשרה תכלול תהליך של הגיית רעיונות (Ideation), חשיפה לאתגרי הבריאות בהודו והדרכה, לצד סדנאות פרקטיות בליווי של מנטורים מובילים מהודו וישראל.

במהלך התוכנית היזמים ילמדו להגדיר ולפתח מודל עסקי נכון בדגש על כניסה אפקטיבית לשוק הבריאות ההודי ויחוברו כבר בשלב מוקדם למשקיעים, מומחים, לקוחות ושותפים עסקיים מקומיים הנחשבים לאלמנטים קריטיים להצלחה במדינות אלו.

הסטארט-אפים המובילים יטוסו להודו לצורך הוכחת להתנסות עם המוצר הראשוני בשטח והיכרות שותפים, משקיעים ולקוחות פוטנציאליים.

תאריך סגירת הרשמה: 29 לנובמבר 2016.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים