עמותת אלע"ד מטמיעה פתרונות אוויה לדטה סנטרים ב-1.5 מיליון שקלים

מטרת הפרויקט, שמבוצע על ידי חברת EMIT, היא ליצור סביבת ניהול אחידה עם יצרן אחד, לנהל ולנתב את הדטה למקום אחד ובכך לייצר מעקב יעיל יותר אחרי המערכת

נרתמת לעזרת החברות בישראל. אוויה

עמותת אלע"ד (אל עיר דוד), שפועלת לחיזוק הקשר היהודי לירושלים ולהתיישבות יהודית בעיר דוד (סילוואן), מטמיעה בימים אלה פתרונות של אוויה (Avaya) לשדרוג הדטה סנטר שלה. הפרויקט מבוצע על ידי חברת EMIT. הוא החל ביולי האחרון וצפוי להסתיים בחודש הקרוב. היקפו נאמד ב-1.5 מיליון שקלים.

מטרת הפרויקט היא ליצור סביבת ניהול אחידה עם יצרן אחד, לנהל ולנתב את הדטה למקום אחד ובכך לייצר מעקב יעיל יותר אחרי המערכת. כמו כן, ביקשו בעמותה לשדרג את הדטה סנטר למהירות גבוהה יותר.

בעמותה יודעים לספר כי הטמעת הפתרון כבר סייעה לה בכמה מישורים: ניהול מרכזי וחלוקה של רשתות מרכזיות במקום אחד – דבר המאפשר אבטחת מידע גבוהה יותר ושרידות כפולה ללא הגבלות הנובעים מהטמעת פתרונות של חברות תקשורת שונות; ניהול המידע בצורה קלה ואחידה; ושיפור מהירות האחסון פי 10 מבעבר. בנוסף, אומרים באלע"ד, המעבר למתגי אוויה מאפשר להם חיבור פשוט, ללא סרבול של כבלים.

ישראל דוד, מנהל פיתוח בתחום הנטוורקינג באוויה ישראל, אמר כי "הפרויקט יאפשר לעמותה לשפר את תהליכיה הפנימיים של ניהול וניתוב מידע, תוך שמירה על אבטחת המידע".

אמיר עופר, מנהל ה-IT של עמותת אלע"ד, ציין ש-"הבחירה בפתרונות אוויה בוצעה לאחר בחינה מעמיקה של מספר חלופות, כאשר מה שעמד לנגד עינינו היה שיפור היעילות והשרידות של המידע. השדרוג מאפשר לנו אחסון מהיר יותר ושליטה טובה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים