סאפ הכריזה על טכנולוגיה לאיתור מקומות חנייה בחניונים מרובים

החברה השיקה בכנס SAP TechEd 2016 את SAP Connected Parking solution, שמעלה אוטומטית לענן, באמצעות רכיב אינטרנט של הדברים, מידע על מקומות חנייה פנויים בחניונים שונים ומפנה רכבים לחניות פנויות

ליל חניה. אילוסטרציה: BigStock

סאפ (SAP) הכריזה בכנס SAP TechEd בברצלונה על פתרון אינטרנט של הדברים המכונה SAP Connected Parking solution, המיועד לפתור את בעיית החניה במקרה של חניונים מרובים.

כידוע חניונים רבים מצוידים בחיישנים המדליקים נורות אדומות או ירוקות כדי לדעת האם מקום החניה פנוי או לא, אבל המידע רלוונטי רק למי שכבר נכנס לחניון ומנסה לאתר בו מקום חניה, ולא ברמה איזורית.

לדברי החברה, "הפתרון מאפשר למפעילי חניונים לאחד את המידע על זמינות של מקומות החנייה בין אתרי החניה השונים בענן דיגיטלי, לשמור מקומות חניה, לפרסם תמונת מצב של מקומות חניה בזמן אמת ולשפר ניצול, שקיפות ויעילות של המידע".

"סאפ מסייעת ללקוחותיה לעבור את הטרנספורמציה הדיגיטלית, ולעולם האינטרנט של הדברים יש את הפוטנציאל להניע ערכים עסקיים חדשים רבים", אמרה טניה רוקרט, סגנית נשיא נכסים דיגיטליים ואינטרנט של הדברים בסאפ.

משנים את חוויית החניה

"SAP Connected Parking היא דוגמה מצוינת לדרך בה עסקים אשר מנהלים טרמינלים לשירות עצמי ונקודות מידע יכולים למנף ענן, אינטרנט של הדברים ואפליקציות ייעודיות מסאפ ושותפיה, כדי לשנות את המודל העסקי שלהם ואת חוויית החניה עבור נהגים של כל סוג רכב".

הפתרון פועל על פלטפורמת SAP HANA Cloud Platform. הוא פותח כבסיס לניהול מקומות חניה עבור חברות כגון Designa ומהווה פתרון מקיף לשליטה בהכנסות חניה (PARC). הפתרון כולל אפליקציה אשר פועלת על טאבלט ומשמשת כממשק משתמש עבור נהגים אשר נכנסים ויוצאים ממתחמי חניה.

מלבד Designa, אשר תשלב את פתרונות החניה של סאפ במערכות ניהול החניונים ועמדות תשלום החניה, גם Bosch Service Solutions, אשר הכריזה לאחרונה על האינטגרציה של הפתרון עם שירות החניה למשאיות Bosch Secure Truck Parking, תהווה שותפה עסקית לחברה. השירות של Bosch נועד לטפל במחסור במקומות חניה בטוחים למשאיות, דבר שיכול להוביל לתאונות קטלניות כתוצאה ממשאיות שחנו באופן לא בטיחותי ולאובדן של מיליארדי דולרים כתוצאה מגניבת סחורה ממשאיות שחונות במקומות לא מוסדרים.

לשמור על הנהגים

"כחברה העוסקת בפתרונות ניהול חניה, עם ניסיון של 65 שנה בתעשייה, היעד שלנו הוא לפתח פתרונות חניה חדשניים, אשר משלבים תכנון תעשייתי ייחודי וחווית משתמש נוחה, תוך הפחתה רציפה של עלויות תפעול", אמר ד"ר תומס ווייבל, מנכ"ל Designa. "אנו שמחים לשלב את פתרון האינטרנט של הדברים של סאפ אל תוך מערכות החניה שלנו, כדי להציע את שירותי הדור הבא ללקוחותינו".

"אנו מביאים את מגרשי החניה אל עולם האינטרנט", אמר ג'אן פיליפ ווירס, מנהל פרויקט חניית משאיות ב-Bosch. "באמצעות טכנולוגיית החברה עם פלטפורמת הענן SAP HANA, פיתחנו פתרון אינטרנט של הדברים המקשר בין אנשים, תהליכים ועסקים. הוא מאפשר למפעילי מגרשי חניה לשתף בחניות פנויות, ולנהגים להזמין ולשמור ביעילות חניה עבור המשאיות שלהם בזמן המסעות שלהם. פתרון זה שומר על נהגים ומטענים בטוחים יותר בכל אירופה, תוך חסכון של מיליארדי יורו הנגרמים מגניבות סחורה ממשאיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים