תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

ייחודיות JBoss Red Hat נובעת מפעילותו בעולם הקוד הפתוח, וככזה הוא נהנה מחוכמת ההמונים

14/11/2016 07:41
אורן יוסף, מנהל אגף פתרונות אינטגרציה ו-Java בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס

אגף פתרונות אינטגרציה הפועל בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות של מטריקס, עוסק ביישום מוצרי תווכה (Middleware), המאפשרים זרימת מידע בין מערכות שונות ותוכנות שונות בעולם הדיגיטלי, ועל ידי כך מסייעות להפעיל כהלכה את התהליכים העסקיים של הארגון.

האגף מהווה One Stop Shop ללקוחותיו ומספק ליווי מלא בתחום, החל משלב הייעוץ ובחינת הפתרונות והארכיטקטורה המומלצת, דרך האפיון ועד שלב היישום, ההטמעה והתמיכה. בתחום זה מייצג האגף פתרונות של מגוון רחב של חברות  כמו יבמ (IBM), אורקל (Oracle), טיבקו (TIBCO) ואחרות.

במקביל פועל האגף בתחום פתרונות האינטגרציה בענן. ומייצג בין היתר פתרונות כגון Dell Boomi.

לאחרונה צירף האגף את סוויטת  פתרונות JBoss של רד-האט (Red Hat) לעולם התווכה שמציעה החברה. חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות הוסמכה על ידי רד-האט כשותף Premier להטמעת פתרונות התווכה JBoss Enterprise.

רמת שותפות Premier, היא הגבוהה ביותר שמעניקה רד-האט העולמית לשותפותיה העסקיות בעולם. ההסמכה ניתנת לחברות שמוכיחות מומחיות טכנית גבוהה במיוחד, לצד ידע וניסיון מעמיק עם  סוויטת פתרונות JBoss Enterprise.

"כבית תוכנה המתמחה בתחומי האינטגרציה של מערכות, מצאנו את רד-האט בכלל ואת מוצרי JBoss בפרט, כאטרקטיביים וחדשניים מאוד עבור לקוחותינו. הפתרונות והמוצרים מאפשרים לענות על הדרישות הנוכחיות של ארגונים, ומספקים ROI מוכח ללקוח", אומר אורן יוסף, מנהל אגף פתרונות אינטגרציה ו-Java בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס.

מה מייחד את JBoss?
"הייחודיות של JBoss נובעת מהיותו פעיל בעולם הקוד הפתוח, וככזה הוא נהנה מחוכמת ההמונים. פתרונות JBoss זוכים לביצוע בדיקות יומיומיות על ידי מיליוני משתמשים וכמובן הצעות לשיפור וייעול שניתנות על ידי הקהילה. השיתופיות הזו תורמת המון להתקדמות המוצר, לחדשנות ולאמינות שלו. ההמונים הם גם אלו שמשפיעים על ה-RoadMap שלו, על הפיתוח שלו ועל היכולות הנוספות שיציע בהמשך".

מהם האתגרים המרכזיים כיום בעולם התווכה?
"המערכות, התוכנות ושפות הפיתוח משתכללות ומשתנות באופן תדיר. כחלק מן העבודה השוטפת, המערכות נדרשות היום לדבר בצורה ברורה ושקופה אחת עם השנייה, והמידע מן המערכות צריך להיות זמין ונגיש באופן מיידי. בנוסף, המעבר המתמיד למערכות בארכיטקטורת ענן, מחייב את המערכות לדעת לתקשר גם בין רבדים שונים של מערך ה-IT, ולאפשר את המידע בתוך הארגון ומחוצה לו".

"אנו חיים בעולם המידע או ה-Big Data. ארגונים חייבים כיום להחזיק מאגרי מידע גדולים במספר מערכות, על מנת שהארגון יידע לתקשר ולהעביר מידע בצורה זריזה, שקופה ויעילה ביניהן. בנוסף, ההתרחבות הדיגיטלית גורמת ליותר ויותר בקשות ייחודיות של קישור מידע ונתונים מעולמות חדשים כמו המובייל, הענן, האינטרנט של הדברים והרשתות החברתיות. על מנת לאפשר זריזות וגמישות של המערכות וללא תקלות, חשוב לתכנן ולבצע פתרונות אינטגרציה ואוטומציה נכונה המתאימה לארגון ולצרכיו, שתאפשר לכל המערכות  לתת ערך לגורמים העסקיים ולאפשר תגובתיות מהירה ונכונה לארגון".

מהן התכניות קדימה עם JBoss?
"JBoss נפוץ מאוד בישראל בארגוני אנטרפרייז והיי-טק על מגוון פתרונות הסוויטה כמו מנוע חוקה, BPM, ESB ,Application Server ועוד".

"אנו צופים כי נמשיך ליישם את מוצרי JBoss מבית רד-האט ונעמיק את החדירה בשוק הישראלי. נסייע לעוד ארגונים וחברות ליהנות ממגוון המוצרים. נשתמש במגוון הפתרונות והתחומים בהם מטריקס עוסקת ובנוכחות שלנו בארגונים המובילים בישראל, על מנת להעמיק את החדירה של מוצרי JBoss. במקביל נעבוד בצמוד עם חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס המייצגת את רד-האט למעלה מ- 13 שנים, ואת הקשרים הטובים עם רד-האט על מנת להביא ללקוחות בישראל את הפתרונות העונים לאתגרים הנוכחיים והעתידיים שלהם".

אירועים קרובים