לקוחות FormIT לומדים על הגרסה החדשה

מקבוצות ה-IT הוותיקות בישראל. קבוצת אמן

קבוצת אמן קיימה באחרונה סדנה ללקוחותיה המשתמשים ב-FormIT. המוצר מאפשר להם לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות בארגון וליצור מסמכים שמתאימים ללקוחותיהם ללא כתיבת קוד.

בסדנה השתתפו נציגים של הלקוחות, בהם מחברות כמו yes, סלקום ובנק ירושלים. הם למדו על הגרסה החדשה של הפתרון, 6.0, שבין יתר החידושים בה ניתן למנות תכונות חדשות בנושא דיגיטל ויצירת אינטרקציה ישירה עם לקוחות; יכולות חדשות שנותנות מענה לניהול הפצת מיילים והודעות SMS שיווקיות; ויצירת מסמכים שכוללים חתימה גרפית.

בנוסף, הוצג ללקוחות מודל Reflection, שמאפשר שיתוף דיגיטלי בזמן אמת של מסמכים וטפסים אינטראקטיביים בין הלקוח לנציג השירות של הארגון ומילוי שלהם בזמן אמת – הן במובייל והן במחשב.

יוני גרינשפיין, מנהל פעילות FormIT בקבוצת אמן, אמר כי "לקוחותינו שמשתמשים ב-FormIT, ביניהם חלק מהחברות המובילות במשק, יוכלו כעת להשתמש ולהנות מהגרסה החדשה, ולשפר את הקשר עם הלקוחות שלהם".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

נציגי הלקוחות במהלך הסדנה

נציגי הלקוחות במהלך הסדנה

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים