ש"ס יישמה מערכת לניהול יום הבחירות והקימה אתר אינטרנט חדש

את הפרויקט, שארך כשלושה חודשים, ביצעה קבוצת eWave ● מערכת ניהול הבחירות פותחה בטכנולוגיית דוט.נט ואתר המפלגה - ב-PHP ● היקף ההשקעה: כמיליון שקלים ● אלי ישי: "המערכת לניהול יום הבחירות והאתר החדש של המפלגה, מסייעים לנו במשיכת קהלים חדשים"

מפלגת ש"ס מחזירה עטרה ליושנה בעזרת ה-IT: המפלגה מיחשבה את ניהול יום הבחירות שלה. את הפרויקט ערכה קבוצת התוכנה הישראלית eWave. במסגרת הפרויקט, שארך שלושה חודשים והסתיים בימים אלו, הקימה eWave מערכת חדשה לניהול יום הבחירות וכן את האתר החדש של ש"ס. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

המערכת לניהול יום הבחירות משמשת להפעלת אנשי המטה, ראשי הצוותים, אנשי השטח ואנשי הקלפיות של המפלגה. היא מאפשרת לחלק את פעילי המפלגה לאזורים גיאוגרפיים, קלפיות ושכונות, ולבצע מעקב משימתי ברמת הצוות או איש הצוות הבודד תוך בדיקת יעדים. הפעילים מדווחים על התקדמותם במשימות באמצעות טפסים, או הודעות SMS. ראשי הקמפיין יכולים לצפות באופן שוטף בפעילויות של אנשי הצוות, במצב המשימות של ראשי הצוותים, ולנהל אותם בהתאם.

במקביל, הקימה eWave את אתר ש"ס החדש, שכולל סרטוני וידיאו ודרשות מצולמות, מאפיינים ייעודיים לבחירות (בדיקת שייכות לקלפי, איתור והדפסת מפת הגעה לקלפי וכדומה), גלריות תמונות וסטיקרים להדפסה, מערכת סקרים מתקדמת, ניוזלטר, פורומים, מסרים ומידע אודות מנהיגי ש"ס, מצע המפלגה עוד.

מבחינה טכנולוגית, מערכת ניהול הבחירות פותחה בטכנולוגיית דוט.נט 3.5 ואתר המפלגה פותח בטכנולוגיית PHP.

אלי ישי, סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת, אמר כי "המערכת לניהול יום הבחירות והאתר החדש של המפלגה, מסייעים לנו במשיכת קהלים חדשים, בניהול הפעילים באופן שוטף לקראת יום הבחירות ובמהלכו, ובמשימתנו המרכזית בקמפיין – עידוד הבוחרים להגיע לקלפיות ולחזק את כוחה של תנועת ש"ס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים