מייקל ג'קסון – בראש מצעד החיפושים של יאהו!

למקום השני בדירוג הגיעה סדרת סרטי הקולנוע "דמדומים" ולמקום השלישי - ליגת ההיאבקות WWE ● מעריצי הזמרת בריטני ספירס, שהתרגלו לראות אותה בראש הרשימה בארבע השנים האחרונות, יכולים להירגע: כוכבת הפופ מדורגת במקום החמישי

מייקל ג'קסון, זמר הפופ הנערץ שנפטר ביוני השנה, מוביל את רשימת עשרת החיפושים המובילים של יאהו! (!Yahoo) לשנת 2009. ג'קסון, שהחיפושים אודותיו גרמו לנפילת אתרים לא מעטים בימים שלאחר מותו, הדיח מפסגת החיפושים את הזמרת האמריקנית בריטני ספירס, שהגיעה למקום הראשון בארבע השנים הקודמות. המעריצים יכולים להירגע: ספירס עדיין מופיעה בעשירייה הפותחת של יאהו!, אך רק במקום החמישי, מיד אחרי שחקנית הקולנוע מייגן פוקס.

את המקום השני בדירוג החיפושים של יאהו! תופסים סדרת סרטי הקולנוע "דמדומים" (Twilight), לצד כותרי ה-DVD שלה, הספרים וכו'. למקום השלישי הגיעה ליגת ההיאבקות WWE. את העשירייה הפותחת סוגר RuneScape – משחק תפקידים מבוסס דפדפן עם גרפיקה בינונית ואלמנטים שמאפשרים לשחק בו בחופשיות. המשחק פועל כבר מספר שנים ומשרת מיליוני שחקנים מכל רחבי העולם.

מצעד החיפושים של יאהו! מסכם את שנת 2009, למרות שהוא מתפרסם רק בדצמבר. באתר מיוחד שפתחה החברה, היא מבקשת לבחון גם נושאים שונים הרלוונטיים לנושא, דוגמת הבלוגרים המשפיעים (בעיקר בארצות הברית), חיפושים שקשורים לאנשים שהפכו למפורסמים לתקופה קצרה (סוזן בויל הגיעה במבחן הזה רק למקום השלישי), חיפושים אקטואליים שקשורים למדע (שם מככבת שפעת החזירים, למשל) ועוד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מלך תמיד נשאר מלך

    אוהבים אותך תמיד מייק!

אירועים קרובים